Graag wil ik via deze weg klik&klaar opzeggen. Via de telefoon krijg ik enkel als reactie dat er geen mensen voor klik&klaar aanwezig zijn. Gezien onze isolatie blijf ik liever bij vast internet.
Ik zit nog in de proefperiode van 14 dagen.
Bedankt.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @Sikatsu, goed dat je dit via deze weg aangeeft. Ik snap de keuze in dat geval en help je verder. Ik zie echter dat de verificatie in je Community profiel niet compleet is en ik de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mis. Kan je deze toevoegen en mij een seintje geven als dit is gedaan? Dankjewel!
Hi @Sikatsu, goed dat je dit via deze weg aangeeft. Ik snap de keuze in dat geval en help je verder. Ik zie echter dat de verificatie in je Community profiel niet compleet is en ik de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mis. Kan je deze toevoegen en mij een seintje geven als dit is gedaan? Dankjewel!
Hi @Sikatsu, goed dat je dit via deze weg aangeeft. Ik snap de keuze in dat geval en help je verder. Ik zie echter dat de verificatie in je Community profiel niet compleet is en ik de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer mis. Kan je deze toevoegen en mij een seintje geven als dit is gedaan? Dankjewel!
Bedankt voor je reactie, ik heb mijn profiel aangevuld. 😉
Hi @Sikatsu, ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Er zit op dit moment een vertraging in de e-mails ter bevestiging van de opzegging, ik verwacht dat je deze na het weekend zult ontvangen. Hierin kan je ook de retourinstructies vinden voor het terugsturen van het modem. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan gerust weten. Ik ben er voor je!
Hi @Sikatsu, ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Er zit op dit moment een vertraging in de e-mails ter bevestiging van de opzegging, ik verwacht dat je deze na het weekend zult ontvangen. Hierin kan je ook de retourinstructies vinden voor het terugsturen van het modem. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan gerust weten. Ik ben er voor je!
Bedankt voor de bevestiging van het opzeggen. Echter zie ik dat de einddatum nu 27 januari is, alleen heb ik opgezegd binnen de proefperiode. Komt dit goed?
Hi @Sikatsu, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het abonnement zelf echt is stopgezet op 27 december, de datum in de e-mail is alleen niet helemaal correct. Ik heb daarom direct een nieuwe e-mail naar je toe gestuurd met de juiste opzegdatum!
Hi @Sikatsu, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het abonnement zelf echt is stopgezet op 27 december, de datum in de e-mail is alleen niet helemaal correct. Ik heb daarom direct een nieuwe e-mail naar je toe gestuurd met de juiste opzegdatum!
We zijn inmiddels een tijdje verder en we hebben momenteel vast internet van Odido.
Ik heb echter nooit een slotfactuur ontvangen van Klik&Klaar en van wat ik zie ook niet 25 euro retour van de opzegging binnen de proefperiode. Kunnen jullie dit controleren?
Er is geen proefperiode, maar je kunt zodra de dienst is ingegaan binnen 14 dagen zonder opzegtermijn annuleren. Je betaald klik en klaar inderdaad vooruit, de slotfactuur zal pro rato een credit factuur worden die dan wordt teruggestort.
Helder, echter heb ik binnen de opzegtermijn geannuleerd hier, maar nooit een slotfactuur of creditfactuur ontvangen. Enkel de bevestiging van de opzegging.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.