Skip to main content

Goedemorgen Odido,

we gebruiken sinds vorige maand Klik&Klaar omdat we wel online wilden zijn tijdens de avonduren (zie de bekende glasvezel problematiek in een ander topic) en we ons glasvezelabonnement om die reden hebben opgezegd.

Sinds vorige week zijn we echter over naar KPN omdat Klik&Klaar toch niet stabiel genoeg is om voor ons een goed alternatief te zijn voor glasvezel.

Ik wilde Klik&Klaar dan ook opzeggen, maar zie het abonnement niet in Mijn Account / Mijn Odido staan. Kunnen jullie helpen met opzeggen?

Bestelnummer: 500093954

Dank!

Goedemiddag ​@basbos1985, zeer begrijpelijk dat je je Klik&Klaar abonnement wilt opzeggen als het geen goed alternatief biedt, laten we samen naar een oplossing kijken! Echter, krijg ik op het klantnummer uit je profiel geen abonnement naar voren. Als ik op je bestelnummer zoek, kom ik wel het klantnummer tegen dat eindigt op ***4248. Dubbelcheck: is dat het Klik&Klaar abonnement waar het om gaat? Kun je het volledige klantnummer vermelden in je profiel? Dan help ik je graag met het opzeggen van je abonnement! 

Ha, dat is inderdaad het abonnement. Ik heb het klantnummer zojuist in mijn profiel gezet

hartelijk dank!

Bas

Hi ​@basbos1985, omdat je buiten de 14 dagen bedenktijd zit zit je wel vast aan een opzegtermijn van 1 maand. Als ik hem nu opzeg dan zal dit 06-01-2025 in gang gaan. Graag ontvang ik hier een bevestiging van voordat ik dit in gang zet. 

Ha, dat is prima. Dank voor de opzegging alvast

Hi ​@basbos1985, ik heb de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en hierin staat ook hoe je de apparatuur kunt retourneren. Mocht je verder nog vragen hebben, dan staan we hier voor je klaar!

Dankjewel, ik heb de bevestiging ontvangen

Reageer