Skip to main content
Beantwoord

Klik&Klaar opgezegd, geen bevestiging ontvangen

Goedemiddag,

Ik heb vandaag Klik&Klaar internet opgezegd na een half uur telefonisch in de wacht te staan, omdat ik niet tevreden ben met de stabiliteit. Nu heb ik geen bevestiging hiervan ontvangen, noch het retouradres voor het modem.

Ik zie op dit forum dat dit bij meer mensen misloopt, dus vandaar het verzoek aan de moderators of mijn opzegging inderdaad goed is afgehandeld door de medewerker? Ik zat nog in de bedenktijd van 14 dagen.

Beste antwoord door Remyhers

Hmmm, vandaag zelf toch maar weer de telefonische molen in gegaan. Vier keer bellen en opnieuw proberen, en nu heb ik toch de bevestiging gekregen. Wat een rommeltje zeg :(

Bekijk origineel

5 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 maart 2025

Update van mijzelf: ik zie wel in Mijn Odido dat het abonnement per morgen is opgezegd. Heb alleen nog geen mail daarover gekregen 🤔

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7919 reacties
  • 4 maart 2025

@Remyhers Dat kan kloppen daar gaat technisch iets fout mee denk ik!
Ook ik heb geen mail gehad.  Lees hier

Wil je mijn onderschrift lezen en je profiel zo veel mogelijk invullen

Dan help je de moderators om je sneller verder te helpen.

MVG

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 maart 2025

Heb ik ingevuld, dank je voor de tip!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hmmm, vandaag zelf toch maar weer de telefonische molen in gegaan. Vier keer bellen en opnieuw proberen, en nu heb ik toch de bevestiging gekregen. Wat een rommeltje zeg :(

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 7 maart 2025

Hi ​@Remyhers, ik ben blij om te lezen dat je inmiddels de bevestiging van de opzegging goed hebt ontvangen! Hier ging inderdaad technisch gezien iets mis waardoor deze niet direct naar je toe gestuurd is, mijn excuses hiervoor. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het gerust aan me weten. Ik ben er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen