Het aanvragen van Klik & Klaar was makkelijk. Het opzeggen niet. Ongelofelijk.
Begin maart via de site opgezegd. Geen enkele bevestiging ontvangen dus op 7 maart maar eens gebeld, opzegging was niet binnen gekomen maar nu was het wel opgezegd. Deze keer wel bevestingsmail ontvangen, einddatum 7 april.
Op 12 maart heb ik de modem retour gestuurd naar Odido. Zie de link in mijn profiel. Op 15 maart hebben jullie die ontvangen.
En nu (26 april) krijg ik een mail dat jullie de apparatuur niet hebben ontvangen. Kunnen jullie dat oplossen voordat ik de 180 euro boete ontvang? Bedankt.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @wimbonten. Ik zie dat je het netjes retour hebt gestuurd via PostNL. Dit is wel een andere weg dan via de QR-code en hierdoor kan het langer duren voordat het modem afgemeld wordt. Nu heb ik de boete sowieso al voor je kwijtgescholden. Je zult hier wel nog e-mails over binnenkrijgen maar de boete zal in de realiteit niet worden verstuurd. Dit proces is namelijk nog niet gekoppeld aan het e-mailsysteem, daar zijn ze nog mee bezig. Je kunt de e-mails die je nog ontvangt als niet verzonden beschouwen!
Heb je het modem teruggestuurd met de QR code en een verzend bewijs gekregen?
Ik heb mijn modem 4 maart teruggestuurd en dat ging ook niet goed! Bij mij is het inmiddels opgelost Hopelijk kunnen de moderators je helpen als ze weer aanwezig zijn Het bewijs bonnetje mag je ook hier posten!
Ik heb geen QR-code gebruikt. In die bevestigingsmail van de opzegging stond dat ik de doos moest inleveren bij een PostNL punt. De link van het verzendbewijs staat in mijn profiel. De doos is verstuurd naar antwoordnummer 15021, 1117ZZ Schiphol-Rijk. Verstuurd op 12 maart.
Pas veel later (5 april) kreeg ik een mail met een QR-code (en in die mail wordt DHL genoemd i.p.v. PostNL). Maar toen was de doos al lang opgestuurd.
Hi @wimbonten, ik wil je hier met alle liefde mee helpen om ervoor te zorgen dat helemaal opgelost wordt. Ik zie dat je het verzendbewijs van PostNL al hebt toegevoegd in jouw profiel, dank daarvoor. Zou je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen? Nadat je dit hebt gedaan, kan je een reactie achterlaten in dit topic. Ik ga dan gelijk voor je aan de slag!
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @wimbonten. Ik zie dat je het netjes retour hebt gestuurd via PostNL. Dit is wel een andere weg dan via de QR-code en hierdoor kan het langer duren voordat het modem afgemeld wordt. Nu heb ik de boete sowieso al voor je kwijtgescholden. Je zult hier wel nog e-mails over binnenkrijgen maar de boete zal in de realiteit niet worden verstuurd. Dit proces is namelijk nog niet gekoppeld aan het e-mailsysteem, daar zijn ze nog mee bezig. Je kunt de e-mails die je nog ontvangt als niet verzonden beschouwen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.