Skip to main content

Klik&Klaar zou vandaag geleverd worden, maar het pakket is niet bezorgd. Track&Trace code (die ik afgelopen vrijdag heb ontvangen) werkt/bestaat niet.

Help!

Is DHL de bezorger?

begint code met (J)VGL? Dan JVGL voor de cijfers zetten

Heb ik gedaan, maar dat werkt niet :-(

Ligt dat aan DHL of aan Odido?

Er gaat wel heel veel mis aan de kant van Odido…🥴

Hi ​@molentje08, met de drukte van de feestdagen kan het zijn dat de bezorging vertraging heeft opgelopen, mijn excuses hiervoor! Is er op dit moment een bezorgdatum beschikbaar als je de Track & Trace invult? Zou je anders de Track & Trace code in je profiel willen toevoegen onder het vakje “Info voor moderator”? Dan kan ik gelijk met je meekijken! 

Er is geen datum beschikbaar wanneer ik op de link uit e-mail (en SMS) klik. Ik krijg de melding dat de zending niet gevonden kan worden.

T&T toegevoegd aan mij profiel âś…

Hoi ​@molentje08, ik heb het direct nagekeken! Het pakket is op dit moment nog in verwerking bij DHL. Door de feestdagen kan dit iets langer duren dan normaal. Zodra er concrete informatie beschikbaar is, zul je het zien met deze link. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

We zijn inmiddels 5 dagen verder maar nog geen enkel bericht van DHL en ook de link werkt nog niet.

Moet ik mij zorgen maken?

Eindelijk werd vanochtend het pakket zichtbaar/volgbaar in de DHL app âś…

Reageer