Hoi mensen, ik ben nog geen klant en stap overmorgen over naar Budget internet. Maar ik zag de advertentie voor Klik & Klaar en dat is wel interessant.
Echter, ik heb veel slimme apparaten in huis en een wifi versterker, die alleen de 2.4g pakt. Het moet dan een aparte netwerk zijn. Ik werk vaak vanuit huis, dus snelheid moet redelijk zijn.
Denken jullie dat Klik & Klaar een goede oplossing voor mij zou zijn, of gewoon doorgaan met de overstap naar de concurrent?
Beste antwoord door Cristien
@Olia Ook hier een zeer tevreden klant sinds 11-02-2025 met veel Hue lampen en Eufy producten o,a. beveiliging (Ook 2,4) Binnen één uur alles werkend behalve mijn laserprinter (nog niet gelukt. Bij mij waren geen aanpassingen in het modem nodig)
Dat ligt eraan hoe de ontvangst bij jou is. Bij mij is ie prima (900 Mbps):
ik heb een paar slimme apparaten (ook op 2,4) die ht prima doen met K&K
ik kan prima vanaf thuis werken
intussen het ik bij wat vrienden en bekende getest en de meeste plekken hebben prima ontvangst. De enige locatie met slechte ontvangst is op mijn werk (Leiden), dar had ik netaan 100 Mbps. Verder hoor ik slechte verhalen over 020.
Maar als je niet te veel upload nodig hebt (een factor 8 lager dan de download) kan je het prima gebruiken lijkt me. Je kan K&K ook 2 weken proberen en het is een maandcontract, dus je kan het weer snel opzeggen als het niet bevalt...
@Olia Ook hier een zeer tevreden klant sinds 11-02-2025 met veel Hue lampen en Eufy producten o,a. beveiliging (Ook 2,4) Binnen één uur alles werkend behalve mijn laserprinter (nog niet gelukt. Bij mij waren geen aanpassingen in het modem nodig)
Super bedankt voor jullie snelle antwoorden! Stelt mij wat gerust.
"Dit is beschikbaar op je adres: Klik&Klaar Internet via ons 5G-netwerk met een verwachte snelheid tot 172 Mbit/s download en tot 29 Mbit/s upload."
Mensen, denken jullie dat dit voldoende gaat zijn? Ik heb geen tv, stream niks, ben wel een casual gamer (Genshin Impact, met skill issues. Dat is een online spel, maar is singleplayer). @JakoVerstraate @Cristien
Mijn vriendin heeft zaterdag in de Odido-winkel in BoZ gewoon het modem meegekregen toen ze Klik & Klaar bestelde. ik moet er wel bij vermelden dat dat in haar eigen woonplaats (Alphen adR) niet kon (zoals wel meer dingen daar niet kunnen en hier wel, maar dat is een andere discussie 😉)
Dus als je buiten de randstad woont, krijg je het modem waarschijnlijk gewoon mee in de winkel 😇
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.