Beste Odido,
Sinds de eerste dag maak ik gebruik van Odido Klik Klaar. In het begin werkte alles naar behoren, maar sinds de D0806 firmware ervaar ik alleen maar problemen: geen ondersteuning voor B20 en N28 en een aanzienlijk slechtere wifi-prestatie waarbij een reboot nodig is.
Eind vorig jaar is aangekondigd dat er een nieuwe firmware-update zou komen die deze problemen zou verhelpen. Tot op heden heb ik daar echter niets meer over vernomen. Wat ik bijzonder teleurstellend vind, is dat klanten die het product later hebben aangeschaft wél profiteren van verbeterde snelheden via B20 en N28 én geen wifi-problemen ervaren. De eerste, loyale klanten blijven echter met deze gebreken zitten, zonder enige vorm van communicatie of compensatie.
Kunnen jullie aangeven wanneer de beloofde firmware-update beschikbaar komt? Daarnaast zou het fijn zijn als Odido voortaan proactiever communiceert over dit soort belangrijke zaken. Stilte vanuit jullie kant voelt voor klanten als negeren van bestaande problemen.
Ook valt mij op dat de snelheid heel erg schommelt en dat game update op Xbox maar met 20Mbps gaat en speedtest rond de 100Mbps aangeeft. Wanneer ik met mijn eigen sim speedtest doe haal ik rond de 240Mbps.