Skip to main content

Klik&Klaar internet opzeggen

• February 5, 2026
  • 11 reacties
  • 159 Bekeken

Ik heb klik en klaar internet geprobeerd van jullie,  maar het signaal blijft zwak dus ik wil binnen de wettelijke bedenk termijn opzeggen.

Ik heb vanaf 29-01 het geprobeerd en nu heb ik gisteren gebeld om het op te zeggen. Ik heb alleen tot heden geen bevestiging mail of iets gehad. Ik vroeg me af of ik goed is door gekomen en hoe het nu met de kosten zit. Ik hoop dat jullie mij daar wat meer duidelijkheid in kunnen geven

February 13, 2026

Goedemorgen Kelly, heel erg bedankt voor het aanvullen!  Ik heb direct met je meegekeken en je opzegging staat nu goed in ons systeem. De factuur wordt nog gecorrigeerd. Dit zie je terug op de volgende factuur die je begin volgende maand ontvangt. We wachten die factuur dus even af. Mocht het dan niet kloppen, kunnen we het altijd nog corrigeren!

Je hebt ook een bevestiging van de opzegging gekregen. Laat je mij weten of je die hebt ontvangen en of alles zo duidelijk is?

11 reacties

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • February 5, 2026

Je abbonnement gegevens in je forum profiel ingevuld? Zie instructie in mijn onderschrift.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • February 5, 2026

Je hebt al een eerste factuur gehad. Die betaal je. De volgende factuur is een creditfactuur welke pro rato wordt berekend. Dus vanaf dag 1 tot de dag van opzeggen betaal je dan uiteindelijk. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • February 6, 2026

Je hebt al een eerste factuur gehad. Die betaal je. De volgende factuur is een creditfactuur welke pro rato wordt berekend. Dus vanaf dag 1 tot de dag van opzeggen betaal je dan uiteindelijk. 

Oke duidelijkheid,  dankjewel. 

Hoe zit het nu met de opzegging van mijn abonnement.  Hij staat namelijk nog steeds niet op geannuleerd en opgezegd?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • February 9, 2026

Hoe zit het nu met de opzegging van mijn abonnement. Hij staat namelijk nog steeds niet op geannuleerd en opgezegd?

En heb nog steeds geen mail of iets gehad

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 10, 2026

Hoi Kelly, ik begrijp als geen ander dat je zeker wil weten of de opzegging goed is doorgekomen. Duidelijkheid is belangrijk en die ga ik je geven! Om jouw privacy te waarborgen willen we er zeker van zijn dat jij het bent. In een privébericht heb ik een aantal extra vragen gesteld. Check je je inbox en geef je een seintje in dit topic als het is gelukt? Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug bij je!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • February 10, 2026

Hoi Kelly, ik begrijp als geen ander dat je zeker wil weten of de opzegging goed is doorgekomen. Duidelijkheid is belangrijk en die ga ik je geven! Om jouw privacy te waarborgen willen we er zeker van zijn dat jij het bent. In een privébericht heb ik een aantal extra vragen gesteld. Check je je inbox en geef je een seintje in dit topic als het is gelukt? Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug bij je!

Hoi Demy, 

Ik heb het ingevuld, maar mijn factuur klopt niet. Daaruit zie ik dat mijn abonnement niet is stop gezet terwijl ik woensdag 04-02 naar de klantenservice dus heb gebeld om het stop te zetten. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • February 12, 2026

?

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • February 13, 2026

Goedemorgen Kelly, heel erg bedankt voor het aanvullen!  Ik heb direct met je meegekeken en je opzegging staat nu goed in ons systeem. De factuur wordt nog gecorrigeerd. Dit zie je terug op de volgende factuur die je begin volgende maand ontvangt. We wachten die factuur dus even af. Mocht het dan niet kloppen, kunnen we het altijd nog corrigeren!

Je hebt ook een bevestiging van de opzegging gekregen. Laat je mij weten of je die hebt ontvangen en of alles zo duidelijk is?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • March 10, 2026

Sorry, maar ben echt niet blij. Heb weer een factuur gekregen die ik moet betalen, terwijl ik dit abonnement al in mijn opzegtermijn heb opgezegd.  Hoe kan ik nu weer een factuur krijgen?  Ik ga dit niet betalen. Ik heb 1 week het klik en klaar abonnement gebruikt in januari.  Heb in januari al gebeld en zou opgezegd worden binnen mijn 14 dagen opzegtermijn. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Kelly110200, dat moet zeker nagekeken worden! Op dit moment kan ik via deze weg echter niet helpen met deze vraag. Wel wil ik dat dit snel opgelost wordt, daarom wil ik je vragen om via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland) contact op te nemen. Geen social media? Bel dan met ons via 0800-0092. Op onze Community kunnen we je op dit moment enkel algemene informatie geven. Mijn directe collega's vangen je graag op!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • March 10, 2026

Hi ​@Kelly110200, dat moet zeker nagekeken worden! Op dit moment kan ik via deze weg echter niet helpen met deze vraag. Wel wil ik dat dit snel opgelost wordt, daarom wil ik je vragen om via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland) contact op te nemen. Geen social media? Bel dan met ons via 0800-0092. Op onze Community kunnen we je op dit moment enkel algemene informatie geven. Mijn directe collega's vangen je graag op!

Ik ga even bellen. Dankjewel