Skip to main content

Klik&Klaar geannuleerd, maar geen creditfactuur

• is een Master Poster
  • 14 reacties

Hallo,

In december heb ik klik&klaar geprobeerd, maar aangezien ik het onmogelijk stabiel kon krijgen, uiteindelijk de overstap naar vast internet gemaakt.

Ik heb binnen 14 dagen klik&klaar via dit community forum opgezegd. Daar kreeg ik te horen een creditfactuur te krijgen, maar deze heb ik nooit ontvangen.

In maart heb ik contact opgenomen met de klantenservice, ik kreeg daar het volgende bericht:

"Bedankt voor uw bericht! Ik zie dat er momenteel een creditbedrag van €16,94 is aangemaakt voor de periode waarin u geen gebruik kon maken van uw Klik & Klaar abonnement.

Er ontbreekt nog een bedrag van €8,06 om de volledige vergoeding te voltooien. Dit zal ik direct in orde maken, zodat u uiteindelijk niets hoeft te betalen."

Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen, het is ook niet verrekend met een factuur.

Gaat dit wel goed?

Uitgelichte reactie

15 april 2025

Normaal betaal je pro rato de dagen dat je van de dienst gebruik hebt gemaakt. Dus vandaar het deel van het maandbedrag wat als credit is teruggestort.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8982 reacties
  • 15 april 2025

Normaal betaal je pro rato de dagen dat je van de dienst gebruik hebt gemaakt. Dus vandaar het deel van het maandbedrag wat als credit is teruggestort.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 15 april 2025
eric schreef:

Dat begrijp ik inderdaad, alleen heb ik alles betaald en niets terug ontvangen. 😅

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8982 reacties
  • 15 april 2025

Klik en klaar wordt inderdaad niet met een andere factuur verrekend. En moderator zal in de komende dagen een reminder kunnen maken voor de financiĂ«le afdeling. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen