Skip to main content
Beantwoord

Klik&klaar bestelling opzeggen en meteen weer aanvragen ivm levertijd

• 19 december 2024
  • 19 reacties
  • 316 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De levertijd was twee weken geleden drie weken toen ik bestelde. Nu wordt er direct geleverd. In de winkel kunnen ze mijn bestelling niet annuleren. 

@moderator kan jij de bestelling annuleren voor mij?

Volgens de winkel kunnen jullie dit wel.

Ik wil dan wel weer een nieuwe bestelling plaatsen uiteraard.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Tramp, ik snap je verzoek! We gaan het echter anders aanpakken, omdat het niet de bedoeling is te annuleren en een nieuwe aan te vragen. Ik heb een specifieke afdeling gemaild om deze order te versnellen. Je zult hier binnenkort meer over horen, hou je mail in de gaten!

Bekijk origineel

19 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2024

Hi ​@Tramp, ik snap je verzoek! We gaan het echter anders aanpakken, omdat het niet de bedoeling is te annuleren en een nieuwe aan te vragen. Ik heb een specifieke afdeling gemaild om deze order te versnellen. Je zult hier binnenkort meer over horen, hou je mail in de gaten!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2644 reacties
  • 20 december 2024

Hi ​@Tramp, bij deze de bevestiging dat ons Ordermanagement dit in orde heeft gemaakt!

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 20 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Tramp, bij deze de bevestiging dat ons Ordermanagement dit in orde heeft gemaakt!

Kan dit ook voor mij??

Hoor het graag.

Ook 3 weken geleden besteld.

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 20 december 2024

@ odido 

Kan dit ook voor mij??

Hoor het graag.

Ook 3 weken geleden besteld.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 20 december 2024

Ik krijg net bericht van DHL dat ze morgen langskomen. 
Goede aktie van Cheyenne van Odido!

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 20 december 2024

Had ik dat ook maar ;)

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@Tramp, super fijn om te horen en ik wens je alvast hele fijne feestdagen! 😊 Groetjes, Ishana

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 22 december 2024

Hoi ​@Mrbrightside86, ook voor jou heb ik het direct aangevraagd! Zodra er meer informatie bekend is, zul je het van ons horen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 22 december 2024

Ja, ben eens benieuwd. Dankjewel Ishana!

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 22 december 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Mrbrightside86, ook voor jou heb ik het direct aangevraagd! Zodra er meer informatie bekend is, zul je het van ons horen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je alvast hele fijne feestdagen! ✨ Groetjes, Ishana

Dank Ishana

julianborghuis
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 24 december 2024

@Ishana van Odido ​@Cheyenne van Odido graag ook voor mij bestelnummer staat in mijn profiel

julianborghuis
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 24 december 2024
julianborghuis schreef:

@Ishana van Odido ​@Cheyenne van Odido graag ook voor mij bestelnummer staat in mijn profiel

Nvm heb al een nieuwe bestelling geplaatst

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 december 2024

Kijk, dat is nou eens (klanten)service. Graag voor mij ook regelen!  ​@Cheyenne van Odido ​@Ishana van Odido 

Na maar liefst 4 winkelbezoeken en 7 telefoontjes naar Odido in ongeveer slechts 24-28 uur tijd vraag ik uw hulp bij deze via het community forum:

Zouden jullie de order met bestelnummer 500185974 willen annuleren aub? Deze was gisterochtend telefonisch afgesloten en zou volgens de betreffende collega daarna in de winkel annuleerbaar zijn indien zij het K&K pakket voorraad zouden hebben, maar dit bleek niet te kloppen. In 2 winkels en ook aan de telefoon zeiden jullie collega's dat dit niet mogelijk is omdat de telefonische bestelling binnenkort al verzonden zou worden en zij geen ‘annuleerknop’ hadden staan. Het pakket uit de winkel had ik meegenomen en aangesloten, omdat ik anders i.v.m. de kerstdagen hoogstwaarschijnlijk tot volgende week geen internet zou hebben. Ik zou volgens de winkelmedewerkers in Woerden en Utrecht weer moeten bellen, maar na 5 telefoontjes naar Odido vandaag bleek ook dit niet te kunnen. Ik word er behoorlijk moedeloos van, vandaar mijn hulpvraag hier.

Ik zit dus nu ongewild met 2 afgesloten K&K abonnementen, waarvan 1 volgens uw collega (dhr. Ucuncu) direct kon worden geannuleerd (maar dit klopt en kon dus niet). Graag daarom de (eerste) bestelling met bestelnummer 500185974 annuleren!

Mocht ik het pakket alsnog ontvangen (zoals sommige mensen hier) zal ik hem uiteraard retour sturen.

julianborghuis
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 25 december 2024
julianborghuis schreef:
julianborghuis schreef:

Nvm heb al een nieuwe bestelling geplaatst

Het mag alsnog gedaan worden. Als het kan

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 26 december 2024

Hi ​@fchavou, ik heb de bestelling met ordernummer 500185974 voor je geannuleerd! Mocht je hier inderdaad nog een pakket van ontvangen, wil je me dit dan laten weten? Dan kan ik je hiermee verder helpen. 

@julianborghuis, ik zie inderdaad dat je een nieuwe bestelling hebt geplaatst, deze loopt al volgens de versnelde leveringstijd en kan ik daarom niet voor je versnellen. 

julianborghuis
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 26 december 2024

@Nora van Odido heb nog geen track and trace ontvangen. Als Odido Enschede straks open is ga ik vragen of hun er nog 1 hebben. Heb het met spoed nodig namelijk 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 30 december 2024

@Nora van Odido 

Het is (op de een of andere manier) helaas niet gelukt/goed gekomen, omdat ik 2 dagen geleden plotseling nog een nieuwe overeenkomst heb ontvangen van jullie… Zie mijn andere topic

Zouden jullie dit aub nu echt willen oplossen?

• 1 reactie
  • 3 februari 2025

Hoi Odido mensen,

Is het mogelijk om dit ook voor mijn bestelnummer 500213970 te versnellen? Aanvraag is 7 januari gedaan maar heb nog geen track and trace code voor levering gekregen. 

Hoor het graag!

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 4 februari 2025

Hey ​@tonyissa1983, gaaf dat je ook Klik&Klaar besteld hebt! Ik zie inderdaad dat de aanvraag op 7 januari bij ons binnen is gekomen, op dat moment was de levertijd 30 dagen. Inmiddels is de levertijd gewijizgd naar 7 dagen. Ik zie dat de modem op 6 februari geleverd wordt. Je vindt dit ook terug in je orderbevestiging. Onder ‘je gegevens’ stat de geplande ingangsdatum van je abonnement. Die ingangsdatum is gelijk aan de leveringsdatum van het modem. Je nieuwe modem is er dus bijna! 😁 Ik wens je veel plezier met Klik&Klaar en bij vragen zitten we natuurlijk voor je klaar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen