Skip to main content
Beantwoord

Klik&Klaar app zegt onterecht dat 5G verbinding goed is

• 24 november 2024
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Niet zozeer een vraag, maar meer een opmerking/klacht: helaas haal ik met mijn Klik&Klaar modem maar 2 streepjes LTE, en geen 5G (5G lampje op de modem brandt rood). Dat is wat het is, de dekking is hier op het platteland van Drenthe niet zo denderend.

Echter, de Klik&Klaar app vindt dat ik gewoon een sterk 5G-signaal heb. Dat vind ik misleidend, en het zou fijn zijn als de app een realistischer beeld geeft van de verbinding en signaalsterkte.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@ghvanderweg, welkom op onze Community!

Goed dat je dit hebt opgemerkt. Ik zal het doorzetten zodat het bij de juiste personen terrecht komt zodat ze hier naar kunnen kijken. Hopelijk kunnen ze dit makkelijk oplossen. Bedankt voor de heads-up! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13639 reacties
  • Antwoord
  • 25 november 2024

Hey ​@ghvanderweg, welkom op onze Community!

Goed dat je dit hebt opgemerkt. Ik zal het doorzetten zodat het bij de juiste personen terrecht komt zodat ze hier naar kunnen kijken. Hopelijk kunnen ze dit makkelijk oplossen. Bedankt voor de heads-up! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen