Dinsdag heb ik Klik en Klaar ontvangen, super snel binnengekregen trouwens.
Alles aangesloten wat een fluitje van een cent is. Over de dekking kon de klantenservice niets zeggen want ze konden de kaart niet openen. Dus toch zelf maar eens proberen, ik woon in het buitengebied. De kerstdagen betekent vrije dagen voor mij dus ik heb getest met het modem, maar helaas heb ik nauwelijks ergens bereik. In ieder geval niet voldoende om TV te kijken en thuis te kunnen werken. Nu heb ik wel glasvezel liggen maar dat is vrij prijzig voor wat we er mee doen en ook de maandelijkse bijdrage is iets wat me best wel dwars zit, lijnhuur en ik kan uit 4 providers kiezen. Dus dit leek me een super oplossing.
Dus nu zou ik het wel terug willen sturen, ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen. Opzeggen zie ik niet ergens staan. Weet iemand hoe ik dit kan doen?