Skip to main content

klik en klaar wifi koppelen met tv lukt niet

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb net klik en klaar internet en ik wil mijn tv aan de wifi koppelen philips oled. Ik krijg wel verbinding met het netwerk, hij koppelt ook. Maar ik zie hem vervolgens niet in het netwerk waardoor hij ook niet in Google home zichtbaar wordt. Wel krijg ik de melding bij het koppelen: beperkte toegang. Uw verbinding met de router is niet bevestigd. Dus het wifi netwerk gesplitst naar een stuk met alleen 2,4 ghz. het gevolg, wel wifi maar niet volledig in het netwerk zodat ik hem in google home kan opnemen. Alles al een keer gereset. Helpt ook niet.

Uitgelichte reactie

4 april 2025

Hey ​@Fontey, welkom op onze Community!

Je tv hoort natuurlijk gewoon verbinding te kunnen krijgen met het modem. Zou je mij iets meer informatie kunnen geven hierover? Wat is het bouwjaar van de tv en het typenummer? Wat bedoel je precies met Google Home? Wil je de tv verbinden met Google Home of kan Google Home zelf geen verbinding maken met het netwerk? Zou je mij dit nog willen laten weten? Dan kan ik het beter onderzoeken. Alvast bedankt!

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13921 reacties
  • 4 april 2025

Hey ​@Fontey, welkom op onze Community!

Je tv hoort natuurlijk gewoon verbinding te kunnen krijgen met het modem. Zou je mij iets meer informatie kunnen geven hierover? Wat is het bouwjaar van de tv en het typenummer? Wat bedoel je precies met Google Home? Wil je de tv verbinden met Google Home of kan Google Home zelf geen verbinding maken met het netwerk? Zou je mij dit nog willen laten weten? Dan kan ik het beter onderzoeken. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 april 2025

Het is een Philips model 550Led805/12 uit nov 2020. Het is een android tv die je normaliter in google home kan opnemen zodat je hem kan bedienen met de telefoon. Mijn google neat kan wel verbinding maken evenals de rest van mijn apparaten. Alleen de tv niet

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13921 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@Fontey, dank voor de aanvullende informatie. Weet jij toevallig het MAC-adres van je tv? Ik zie hem namelijk helemaal niet terug in mijn meting. Als je hem bekabeld aansluit op het modem, maakt hij dan wel verbinding met het internet? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 april 2025

Hoi Tommie, via de netwerkkabel heeft hij internet en ziet Google home hem weer. Maar via de wifi heeft hij ook internet maar dan ziet Google home hem niet en geeft hij de melding beperkte toegang. Het mac adres is 68:07:0a:23:a2:5f.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13921 reacties
  • 9 april 2025

Het lijkt erop dat je tv geen wifi 6 ondersteund ​@Fontey, kan je eens naar http://192.168.1.1/ gaan en wifi 6 op wifi 5 zetten door WlanMode op 802.11 b, g, n (2.4) & a, n, ac (5) te zetten? Lukt het dan wel om draadloos verbinding te maken? Ik zie hem namelijk helemaal niet terug in de meting. Kan je mij laten weten of dit gewerkt heeft? Thanks!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 april 2025

Waar kan ik de inlog daarvoor vinden?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13921 reacties
  • 10 april 2025

Onder op het modem staat: Weblogin → Username + Password ​@Fontey, die moet je invoeren om te kunnen inloggen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 april 2025

Hoi Tommie, het duurde even… Ik heb gezocht bij draadloos, anderen en onder de 802.11-modus stond de instelling op 802.11b/g/n/ax mixed. Vervolgens heb ik hem omgezet naar 802.11b/g/n gemengd. Dan heeft de tv helemaal geen verbinding meer met de wifi. Vervolgens naar 802.11b/g gemengd. Dan komt er helemaal geen verbinding meer tot stand met de wifi.

Inmiddels zijn we zover dat ik de TV niet meer op de wifi krijg aangesloten, behalve met een harde reset. Dan vind hij het netwerk wel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen