Skip to main content
Beantwoord

Klik en Klaar terugsturen |(wel opgezegd, ook een mail maar geen QR code

Hallo, ik heb mijn klik en klaar opgezegd en daarvan ook een mail gekregen. Geen OR code. Door een technische fout oid. Nu al 4 keer gebeld en erg lang gehangen (de laatste medewerker adviseerde het gerwoon naar een DHL te brengen (zonder adres). Dat werk natuurlijk ook niet. Zou gewoon het apparaat willen terugsturen. Graag hoor ik hoe of een postbus retrouradres voor het DHL punt. Iets… 

Dank alvast

Beste antwoord door rvk01

Voor Klik en Klaar zie ik overigens dit staan in dat topic.

Heb je Klik&Klaar via 1 van onze service kanalen opgezegd? Dan kun je het modem en wifipunten (als je die hebt) retour sturen het antwoordnummer van PostNL. Dit adres kun je terugvinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na het opzeggen.

Bekijk origineel

5 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 916 reacties
  • 22 maart 2025

Ze weten bij DHL gelijk waar het naar toe moet als je 'Odido' noemt. Dus dat kan zonder retourlabel of QR code. Vergeet niet je eigen adresgegevens in (en op) de doos erbij te doen zodat Odido weet waar het vandaan komt.

Zie ook

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 916 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2025

Heb je Klik&Klaar via 1 van onze service kanalen opgezegd? Dan kun je het modem en wifipunten (als je die hebt) retour sturen het antwoordnummer van PostNL. Dit adres kun je terugvinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na het opzeggen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 23 maart 2025
rvk01 schreef:

Nee het probleem is dat in die mai GEEN retouradres staat en mijn DHL punt (spreken slecht nederlands) nemen het niet aan zonder adres. KUN je mij een retouradres geven svp? Dank!

rvk01 schreef:

Ze weten bij DHL gelijk waar het naar toe moet als je 'Odido' noemt. Dus dat kan zonder retourlabel of QR code. Vergeet niet je eigen adresgegevens in (en op) de doos erbij te doen zodat Odido weet waar het vandaan komt.

Zie ook

rvk01 schreef:

Zie ook

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 916 reacties
  • 23 maart 2025

Klik en Klaar retour kan naar het adres in deze post.

Dus

Het modem (en de wifipunten indien je die hebt) kun je retour sturen via dit antwoordnummer van PostNL:

• Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 maart 2025
rvk01 schreef:

Klik en Klaar retour kan naar het adres in deze post.

Dus

Het modem (en de wifipunten indien je die hebt) kun je retour sturen via dit antwoordnummer van PostNL:

• Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

Oh dankjewel, dat is wat ik nodig heb. Gaat vandaagf retour. fijne dag! Het gaat om Klik en Klaar he,.,.niet om een modum! Is dat hetzelfde adres dan? Checkdubbelcheck….

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen