Ik heb nu 2 dagen klik en klaar internet.
Eerste lampje groen, 2e en 3e blauw en 4e groen.
Via de app staat alles goed ingesteld en op onze mobiel is het prima te doen.
Echter als wij streamen naar de chromecast is het beeld blokkerig.
Zowel via Videoland, Youtube als Ziggo Go.
Alleen viaplay geeft prima beeld.
Af en toe doet videoland het prima maar switcht het steeds naar blokkerig beeld.
Bekabeld gamen op de XBOX loopt ook vaak vast.
Heeft iemand tips voor instellingen?
Ik heb zelf voor odido gewerkt 3 jaar lang en de instellingen die wij kregen in onze training heb ik al doorgevoerd maar dan wordt het alleen maar slechter.
Heb de bandsteering uitgezet, wifi 6 uitgezet en de kanalen aangepast maar hiermee wordt alles slechter.
Nu terug gezet naar fabrieksinstellingen en het gaat iets beter maar het beels blijft switchen.
Mesh staat dus aan, wps staat aan en alles staat weer zoals in het begin met installeren.
Ik heb ook geprobeerd om de simkaart in een 4G router te zetten en de instellingen (na tips van hier) op deze manier te zetten: naam: internet (eigen keuze)
APN: fwainternet
proxy: leeg
poort: leeg
gebruikersnaam: leeg
wachtwoord: leeg
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: vul internet/default in, of kies voor internet
APN protocol: IPv4
APN roaming protocol: IPv4
Maar dit werkt al helemaal niet!
Uit ervaring weet ik dus dat bellen naar de klantenservice geen zin heeft omdat die letterlijk dezelfde training gehad hebben die ik ook gehad heb 😉