Skip to main content

Het modem van Klik en Klaar ontvangt geen 5G, simkaart tevens in mobiel geprobeerd maar dan ook geen bereik. Is er een manier om de simkaart ( 097008384497) actief te krijgen?

Is de 14 dagen bedenktijd na ontvangst vh modem of na de aanvraag?

Dat is me even niet duidelijk. Ik vermoed nadat je de overeenkomst bent aangegaan, dus niet na levering.

 

Hier en daar klinken hoopvolle berichten, helaas werkt het vanavond nog niet en wil ik het wel een kans geven.



Ja aanstaande zaterdag is het 14 dagen dus voor die tijd beslis ik.


update 19 november, werkt nog steeds niet.

 

andere sim van KPN geprobeerd in Odido modem en werkt direct 😂


Ik hoop, dat er hier een moderator mee leest, maar vandaag met DHL het klik en klaar modem ontvangen, zonder een track en trace vooraf.

Bij Odido zal in hun systeem dit (nog) niet verwerkt zijn vrees ik, want simkaart is niet actief.

Kan een moderator of ander service persoon via hier meekijken/oplossen?


@PeterValkis Super fijn om te lezen dat je het Klik&Klaar modem in huis hebt. Geweldig! 😀

Sorry dat je de track & trace code hiervoor niet hebt ontvangen. Gelukkig is het goed gekomen. 

Ik ben uiteraard meteen voor je gaan kijken, want ik snap goed dat je graag gelijk gebruik maakt van jouw nieuwe 5G modem! De simkaart is geactiveerd en je abonnement gaat per vandaag in. 

Heb je de simkaart wel in de simkaart tray? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 


@PeterValkis Super fijn om te lezen dat je het Klik&Klaar modem in huis hebt. Geweldig! 😀

Sorry dat je de track & trace code hiervoor niet hebt ontvangen. Gelukkig is het goed gekomen. 

Ik ben uiteraard meteen voor je gaan kijken, want ik snap goed dat je graag gelijk gebruik maakt van jouw nieuwe 5G modem! De simkaart is geactiveerd en je abonnement gaat per vandaag in. 

Heb je de simkaart wel in de simkaart tray? Zo niet, wil je dit dan eens proberen?

Laat je mij weten of het is gelukt? Ik sta klaar om je verder te helpen waar nodig! 

Ja, het geheel is inmiddels actief! Dankjewel!


Super, fijn dat het werkt. Ik zou zeggen geniet er van! 😀


"

Ingangsdatum abonnement
Je 5G-modem wordt geleverd op 27-12-2024. Dan start ook je Klik&Klaar internetabonnement.

"Vandaag geleverd, maar SIM niet actief...

 

Dan hoop ik dat mijn SIM-kaart ook door een moderator wordt geactiveerd.

Als ik het zo lees, lijkt me bellen niet zo'n voor de handliggende optie ;)

 

Alvast bedankt!

 

@Teresa van Odido 


Hi ​@jlnd, wij kunnen de simkaarten niet handmatig voor je activeren. Wel is het zo dat ze binnen 48 uur automatisch geactiveerd worden na het moment van leveren. Ik verwacht dan ook dat deze morgen geactiveerd wordt. Hou je me op de hoogte? 


Hi ​@Nora van Odido 

Helder, en ik begrijp het.

Maar de sim is nog steeds niet actief. Kun je eens kijken naar de status? En me laten weten waarom deze nog niet geactiveerd is?

Alvast bedankt!


Misschien kan ik licht in de duisternis brengen… Bij de Odido shop gaven ze aan dat er in het weekend niet geactiveerd wordt en dat dit nog iets van de oude systemen zou zijn. 
 

dus je verkoopt iets wat klik & klaar heet, maar niet kik en klaar is. 
je verkoopt een activatiedatum die in het weekend valt en zet niets op de website of in de gebruiksaanwijzing waardoor iedereen gaat bellen, langs de winkel gaat of het pakket gewoon terugstuurt. Lancering niet helemaal goed verlopen vermoed ik… 

 

is jullie opgevallen dat op het modem sluitinkje staat: nanosim en dat er alleen een microsim in past? Nog zoiets ondhandigs. 
 

ben benieuwd of mijn pakket morgen werkt. Fingers crossed..


Reageer