Skip to main content

Klik en klaar opzeggen

Ik wil mijn klik en klaar abbonement opzeggen. Heb het modem sinds vorige week woensdag in huis, maar activeren lukt niet. In de Odido shop hier in Hengelo fantastisch geholpen, maar zij kunnen het ook niet oplossen. 0800 nummer gebeld, maar die kunnen het niet opzeggen vanwege een technische fout. Toen doorverbonden met een afdeling die de opzegging niet kan verwerken, ze wilden mij weer doorverbinden met de afdeling van de storing. Daar heeft de medewerker van de Odido shop een stokje voor gestoken, maar tot nu toe niets meer van gehoord.

Het modem werkt niet en ik wil opzeggen!!

Uitgelichte reactie

22 april 2025

Goedenavond ​@Poellang Wat jammer dat je wil opzeggen. Je het in je account van My Odido opzeggen of via de telefoon.

Opzeggen kan niet meer met hulp van de moderators.

9 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 22 april 2025

Goedenavond ​@Poellang Wat jammer dat je wil opzeggen. Je het in je account van My Odido opzeggen of via de telefoon.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 22 april 2025

Via de telefoon gaat dus niet, wegens een technische fout. Doorverbonden naar een andere afdeling die weer terug verwijst naar de eerste. Kastje en muur verhaal. Ook de medewerkers in de Odido shop in Hengelo kunnen niets. Er is vanmorgen een ticket aangemaakt, maar daar ook niets meer van gehoord.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 22 april 2025

Blijkt al een storing van 2 maanden te zijn? 😵‍💫

Laat ze gewoon je gegevens noteren en de opzegging aannemen. De klant heeft niets te maken met storing bij opzeggen. Straks zeggen ze nog dat je buiten je proeftijd van 14 dagen zit. 

@Poellang Had je het al via mijn odidi geprobeerd?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 22 april 2025
rvk01 schreef:

Blijkt al een storing van 2 maanden te zijn? 😵‍💫

Laat ze gewoon je gegevens noteren en de opzegging aannemen. De klant heeft niets te maken met storing bij opzeggen. Straks zeggen ze nog dat je buiten je proeftijd van 14 dagen zit. 

@Poellang Had je het al via mijn odidi geprobeerd?

Ja,dat heb ik geprobeerd. Maar daar kun je pas opzeggen na 15 dagen abbonement.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1127 reacties
  • 22 april 2025

Ja, binnen die 15 dagen proeftijd moet je dit denk ik dan wel telefonisch doen. Maar dit zouden ze gewoon moeten kunnen regelen. Zorg er in ieder geval voor dat het straks niet 'per ongeluk' over die 15 dagen heen gaat.

Ik zou zeggen... elke dag even proberen. Ik vraag me af of er echt wel een storing is of dat dit een fabeltje is van de helpdeskmedewerkers (die gewoon studenten van een callcenter zijn) om je aan het lijntje te houden.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 22 april 2025

Ja, ga ik doen. Bestellen is doodeenvoudig, maar als de handel niet werkt zijn ze niet thuis en verschuilen ze zich achter allerlei regeltjes en technische fouten.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1127 reacties
  • 22 april 2025

Zorg er ook voor dat je duidelijk aangeeft dat het activeren niet is gelukt en je er dus geen gebruik van gemaakt hebt. Want ze hebben er ook een handje van om anders de dagen dat je er 'gebruik van gemaakt hebt' (lees dat je het pakket hebt) in rekening te brengen. Want ondanks dat het een proefperiode is mag dat schijnbaar wel. Maar uiteraard niet als ze niets geleverd hebben (niet geactiveerd is).

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 29 april 2025

Ondertussen na diverse keren bellen en eindeloos doorverbonden worden eindelijk een retouradres voor het modem gekregen. Abbonement is schijnbaar nog steeds niet beëindigd en hoewel de sim kaart nooit geactiveerd is wel een rekening gekregen voor een maand gemiddeld gebruik. Die ik uiteraard niet ga betalen.

Daar zijn ze dan wel weer goed in!!!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 3 mei 2025
Poellang schreef:

Ik wil mijn klik en klaar abbonement opzeggen. Heb het modem sinds vorige week woensdag in huis, maar activeren lukt niet. In de Odido shop hier in Hengelo fantastisch geholpen, maar zij kunnen het ook niet oplossen. 0800 nummer gebeld, maar die kunnen het niet opzeggen vanwege een technische fout. Toen doorverbonden met een afdeling die de opzegging niet kan verwerken, ze wilden mij weer doorverbinden met de afdeling van de storing. Daar heeft de medewerker van de Odido shop een stokje voor gestoken, maar tot nu toe niets meer van gehoord.

Het modem werkt niet en ik wil opzeggen!!

Cristien schreef:

Eergisteren weer in de Odido shop in Hengelo geweest, maar ook daar krijgen ze het niet voor elkaar om het nooit geactiveerde abonnement op te zeggen. Het gaat iedere keer fout vanwege een technische fout. Het modem heb ik ondertussen al lang retour gestuurd en de afschrijving geblokkeerd.

Vandaag wel een mail gehad dat ze factuur niet kunnen innen en daarbovenop ook nog eens dreigen met extra kosten. Een ding is zeker, ik blijf wel bij de KPN.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen