Skip to main content

klik en klaar opzeggen

• 15 januari 2025
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

2 keer gebeld. Ze zeggen dat ze mij doorverbinden met de juiste afdeling maar dat gebeurt niet gelijk onderbroken. Steeds moet ik opnieuw bellen.

Op 31 december heb ik klik en klaar internet besteld een weekje gebruikt en niet tevreden. Dus binnen de bedenktijd opgezegd via de klantenservice. Nu krijg ik opeens een factuur binnen. 

Ik wil graag dat dit omgezet wordt naar een opzegging binnen de bedenktijd.

Uitgelichte reactie

15 januari 2025

De klik en klaar wordt maandelijks vooruit gefactureerd.  Daarom heb je ook deze factuur gekregen en moet betaald worden. Als je de dienst opzegt dsn wordt pro rato de resterende dagen van de maand pro rato gecrediteerd en teruggestort. 

Dus je hebt het op 10 januari in gebruik genomen en de 14 weer opgezegt, dan krijg je 31-4 dagen gecrediteerd.  Als het na 10 dagen wordt geannuleerd wordt het creditbedrag berekend als 31-10 dagen.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • 15 januari 2025

De klik en klaar wordt maandelijks vooruit gefactureerd.  Daarom heb je ook deze factuur gekregen en moet betaald worden. Als je de dienst opzegt dsn wordt pro rato de resterende dagen van de maand pro rato gecrediteerd en teruggestort. 

Dus je hebt het op 10 januari in gebruik genomen en de 14 weer opgezegt, dan krijg je 31-4 dagen gecrediteerd.  Als het na 10 dagen wordt geannuleerd wordt het creditbedrag berekend als 31-10 dagen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 januari 2025

In de factuur staan 2 periodes

31-12 tm 7-1 (wat ik wel begrijp) hierna is het opgezegd.

8-1 tm 7-2 deze periode staat dan ook als 25 euro in de factuur.

wordt de tweede periode dan automatisch teruggestort na de betaling?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Captep58, dat klopt! De € -25,97 staat nu als minbedrag in ons systeem en zal weer worden teruggestort!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen