Skip to main content
Beantwoord

Klik en klaar opzeggen

• 29 november 2024
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb al een reactie bij iemand hierover geplaatst, ik weet alleen niet of dit gelezen word.

Maar ik heb sinds vandaag weer een glasvezel abonnement via Odido, heel fijn.

Maar dan wil ik dus mijn klik en klaar abonnement afzegggen, deze loopt tot 6 December.

Ik probeerde dit telefonisch te regelen, maar stond te lang in de wacht.

Ik ontvang graag de nodige informatie hierover.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Groet,

Barbara Bek

(barbarabek75@gmail.com)

Beste antwoord door Barbara Bek

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Barbara Bek, super leuk dat je Glasvezel van ons hebt! 😄 Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hi Ishana, wat fijn om te horen. Dank je wel, ik zie het allemaal verschijnen. Jij ook fijn weekend! 

Bekijk origineel

2 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 30 november 2024

Hoi ​@Barbara Bek, super leuk dat je Glasvezel van ons hebt! 😄 Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Alle informatie zul je per e-mail ontvangen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2024
Ishana van Odido schreef:

Hi Ishana, wat fijn om te horen. Dank je wel, ik zie het allemaal verschijnen. Jij ook fijn weekend! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen