Skip to main content
Beantwoord

klik en klaar opzeggen

• 29 november 2024
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 3 reacties

Ik wil graag binnen mijn 14 dagen mijn abonnement voor klik en klaar opzeggen. Zojuist 45 minuten gewacht in de telefonische wachtrij, 3 x doorverbonden waarbij de laatste keer de verbinding werd verbroken. Graag dan via dit medium mijn abonnement tijdig stopzetten.

Beste antwoord door fevaho

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@fevaho, ik zie dat je abonnement al beëindigd is! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

correct, bevestiing ontvangen. dank.

Bekijk origineel

2 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 30 november 2024

Hoi ​@fevaho, ik zie dat je abonnement al beëindigd is! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2024
Ishana van Odido schreef:

correct, bevestiing ontvangen. dank.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen