Al weken ben ik met jullie bezig. Iets afsluiten is zo gelukt, maar iets annuleren blijkt toch heel erg moeilijk. Ik heb binnen 14 dagen na bestelling mijn klik en klaar bij jullie telefonisch opgezegd, zou geregeld worden. Dag voor ingang abonnement zie ik dat deze toch naar mij onderweg is. Weer gebeld (na uren in de wacht en tig keer doorverbonden worden) stond ie dus niet op geannuleerd maar bevestigd, maar ze ging het regelen. Dag later krijg ik de doos binnen en een mail dat mijn abonnement is ingegaan. Ik weer gebeld met geen mogelijkheid krijg je iemand aan de lijn. Nou hehe toch weer iemand die het zou regelen, ik zou een mail krijgen met een retour sticker ook niet gehad. Toen adres gekregen waar ik het geen zou kunnen sturen. Zo gezegd zo gedaan retour gestuurd doos is niet open geweest. Hele begeleidende brief erbij gedaan. Maar tevergeefs want vandaag kreeg ik gewoon de factuur voor de 1e maand. Ik wil dat dit nu geregeld word! En dan de factuur word teruggedraaid. Want sorry maar de mensen die bij jullie hun werk horen te doen weten of niet wat ze moeten doen, of ze kunnen beter wat anders zoeken. Ik vind de service dan ook echt heel slecht
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.