Skip to main content

klik en klaar opzeggen

  • 12 november 2024
  • 21 reacties
  • 513 Bekeken

Al weken ben ik met jullie bezig. Iets afsluiten is zo gelukt, maar iets annuleren blijkt toch heel erg moeilijk. Ik heb binnen 14 dagen na bestelling mijn klik en klaar bij jullie telefonisch opgezegd, zou geregeld worden. Dag voor ingang abonnement zie ik dat deze toch naar mij onderweg is. Weer gebeld (na uren in de wacht en tig keer doorverbonden worden) stond ie dus niet op geannuleerd maar bevestigd, maar ze ging het regelen. Dag later krijg ik de doos binnen en een mail dat mijn abonnement is ingegaan. Ik weer gebeld met geen mogelijkheid krijg je iemand aan de lijn. Nou hehe toch weer iemand die het zou regelen, ik zou een mail krijgen met een retour sticker ook niet gehad. Toen adres gekregen waar ik het geen zou kunnen sturen. Zo gezegd zo gedaan retour gestuurd doos is niet open geweest. Hele begeleidende brief erbij gedaan. Maar tevergeefs want vandaag kreeg ik gewoon de factuur voor de 1e maand. Ik wil dat dit nu geregeld word! En dan de factuur word teruggedraaid. Want sorry maar de mensen die bij jullie hun werk horen te doen weten of niet wat ze moeten doen, of ze kunnen beter wat anders zoeken. Ik vind de service dan ook echt heel slecht

Uitgelichte reactie

13 november 2024

Hi @Jvnimwegen, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring bij ons. Dit is zeker niet de manier waarop dit hoort te gaan en ik zet graag alles recht voor je! Ik zie dat het abonnement inderdaad nog niet opgezegd is. Dit heb ik dan ook direct voor je geregeld. Op dit moment zit er een vertraging in het versturen van de e-mail ter bevestiging van de opzegging, maar ik verwacht dat je deze morgen zult ontvangen. 

Ik zie dat de factuur inderdaad al is opgemaakt. Dit kan ik niet meer terugdraaien. Wel zal er nu eerst een automatische verrekening worden gemaakt van de factuur vanaf vandaag tot het einde van de maand. Wil je zodra je deze verrekening hebt ontvangen weer een bericht sturen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat de rest van het bedrag ook vergoed gaat worden, zodat het volledige factuurbedrag helemaal vergoed wordt. Hou je me op de hoogte? 

21 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 13 november 2024

Hi @Jvnimwegen, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring bij ons. Dit is zeker niet de manier waarop dit hoort te gaan en ik zet graag alles recht voor je! Ik zie dat het abonnement inderdaad nog niet opgezegd is. Dit heb ik dan ook direct voor je geregeld. Op dit moment zit er een vertraging in het versturen van de e-mail ter bevestiging van de opzegging, maar ik verwacht dat je deze morgen zult ontvangen. 

Ik zie dat de factuur inderdaad al is opgemaakt. Dit kan ik niet meer terugdraaien. Wel zal er nu eerst een automatische verrekening worden gemaakt van de factuur vanaf vandaag tot het einde van de maand. Wil je zodra je deze verrekening hebt ontvangen weer een bericht sturen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat de rest van het bedrag ook vergoed gaat worden, zodat het volledige factuurbedrag helemaal vergoed wordt. Hou je me op de hoogte? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 14 november 2024

Bedankt, heb net de mail binnen gekregen.

de apparatuur had ik al retour gestuurd en is ook afgeleverd.

in de mail staat dat ik moet wachten op bevestiging dat dit retour is gekomen. Hier heb ik geen bevestiging op gehad.

ik had hier ook een begeleidende brief bij gedaan

3SLFVZ917364273


 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 14 november 2024

@Jvnimwegen Goed dat je dit voor de zekerheid nog eens na gaat en dank je voor het terugsturen van de apparatuur. 

Je krijgt geen retourbevestiging van ons, maar via de track & trace zien we gelukkig dat het pakket retour is. Fijn! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 november 2024

Exact eenzelfde ervaring hier. 

Opgezegd binnen 14 dagen, meerdere keren telefonisch contact gehad omdat er een mail met retour instructies zou komen die nooit kwam. Wel werd meerdere malen bevestigd dat opgezegd was.

De apparatuur dan zelf retour gestuurd naar het bekende adres inclusief begeleidende brief.
Track & trace 3SLFVZ47111346 welke bezorgd is op 7 november om 3:00 uur, maar vervolgens is enkele dagen geleden een incasso uitgevoerd.
Deze heb ik terug laten boeken, maar graag ontvang ik bevestiging dat e.e.a. correct beëindigd is en er geen verdere incasso’s meer uitgevoerd worden.

@Teresa van Odido kun jij dat checken?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 18 november 2024

Hi ​@evol, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het Klik & Klaar abonnement nog actief staat, mijn excuses hiervoor! Ik heb het abonnement dan ook per direct voor je stopgezet. Op dit moment is er een vertraging in het verzenden van de e-mail ter bevestiging van de opzegging maar ik verwacht dat je deze morgen gaat ontvangen. Ook zie ik nog geen terugboeking terugkomen bij ons in het systeem, maar het kan zijn dat het nog even duurt voor dit zichtbaar is bij ons. 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over de vervolgstappen. Je hebt nu als het ware de factuur vooruitbetaald voor de gehele maand. Nu het abonnement is opgezegd, zal er eerst automatisch een verrekening worden gemaakt door het systeem voor de rest van de maand. Zodra deze factuur opgemaakt is, krijg je hier bericht van. Wil je mij hier een seintje van geven? Dan kan ik er namelijk voor zorgen dat het ‘restbedrag’ wat overblijft uit het systeem gehaald wordt.

Voor nu is het abonnement in ieder geval helemaal stopgezet! 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 november 2024

@Nora van Odido dank voor het checken en direct beëindigen!

De bevestiging is vandaag binnengekomen. De factuur nog niet, zodra die er is laat ik het weten.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 november 2024

@Nora van Odido Geen factuur, maar wel een brief voor een betalingsachterstand ontvangen nu.
Het betreft factuurnummer 901566349262 met een bedrag van € 29,84.

Kun je ervoor zorgen dat deze factuur uit het systeem gehaald wordt?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • 28 november 2024

Ik heb het bedrag nu voor je vergoed ​@evol, als het goed is trekt hij dit nu recht in het systeem zodat je niks meer hoeft te betalen! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 november 2024

@Tommie van Odido afgelopen vrijdag ontving ik nog een betalingsherinnering, maar ik neem aan dat ik die kan negeren?

Bedankt voor de correctie!


Al weken ben ik met jullie bezig. Iets afsluiten is zo gelukt, maar iets annuleren blijkt toch heel erg moeilijk.

Ik heb binnen 14 dagen na bestelling mijn klik en klaar bij jullie telefonisch opgezegd, zou geregeld worden. Ook gebeld en meer dan 40 minuten in de wacht gestaan.

Abonnement geannuleerd en alles naar het anntwoordnummer teruggezonden zoals bevestigd aan de telefoon (heb het verzendbewijs bewaard). 

Ik weer gebeld met geen mogelijkheid krijg je iemand aan de lijn omdat er geen creditfactuur kwam. De eerste factuur was al volledig geincasseerd.

Eindelijk een creditfactuur en je denkt na ontvangst van het pakket door Odido en de creditnota alles klaar.

Maar helaas er staat weer een factuur klaar voor het volledige maandbedrag en of ik maar weer mag betalen.

Dus tevergeefs want vandaag kreeg ik gewoon de factuur voor de 2e maand.

Ik wil dat dit nu geregeld wordt! En dan de factuur word teruggedraaid.

Want sorry maar de mensen die bij jullie hun werk horen te doen weten of niet wat ze moeten doen, of ze kunnen beter wat anders zoeken. Ik vind de service dan ook echt heel slecht in deze. 

Ik ga de factuur in ieder geval storneren, daar ik nog geld dien terug te krijgen en uberhaupt niet meer zou hoeven te betalen.

Mvg

Micha Pfeiffer


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 2 december 2024

@Micha Pfeiffer Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je hier onderhand graag van af bent. Ik help je dan ook graag verder! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat de opzeggen niet goed was verwerkt. Hierdoor is de facturatie ook doorgelopen.

Ik heb het abonnement sowieso gelijk correct voor je opgezegd. Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag een e-mail ter bevestiging. De apparatuur heb je al netjes naar ons toegestuurd. 

Betreft de facturatie, deze heb ik ook stopgezet. Mocht er toch nog een afschrijving plaatsvinden, neem dan alsjeblieft gelijk contact met mij op. Ik maak het dan gelijk voor je in orde!


Teresa van Odido schreef:

@Micha Pfeiffer Oprecht sorry voor dit ongemak. Ik kan mij voorstellen dat je hier onderhand graag van af bent. Ik help je dan ook graag verder! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat de opzeggen niet goed was verwerkt. Hierdoor is de facturatie ook doorgelopen.

Ik heb het abonnement sowieso gelijk correct voor je opgezegd. Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag een e-mail ter bevestiging. De apparatuur heb je al netjes naar ons toegestuurd. 

Betreft de facturatie, deze heb ik ook stopgezet. Mocht er toch nog een afschrijving plaatsvinden, neem dan alsjeblieft gelijk contact met mij op. Ik maak het dan gelijk voor je in orde!

Dag Teresa

 

Dank voor je antwoord.

Ik ga er nu vanuit dat eea goed komt.

Het bedrag van E 0,80 zal ik storneren en de creditfactuur zal tzt worden overgemaakt neem ik aan?

 

Mvg Micha Pfeiffer


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 december 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Jvnimwegen, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring bij ons. Dit is zeker niet de manier waarop dit hoort te gaan en ik zet graag alles recht voor je! Ik zie dat het abonnement inderdaad nog niet opgezegd is. Dit heb ik dan ook direct voor je geregeld. Op dit moment zit er een vertraging in het versturen van de e-mail ter bevestiging van de opzegging, maar ik verwacht dat je deze morgen zult ontvangen. 

Ik zie dat de factuur inderdaad al is opgemaakt. Dit kan ik niet meer terugdraaien. Wel zal er nu eerst een automatische verrekening worden gemaakt van de factuur vanaf vandaag tot het einde van de maand. Wil je zodra je deze verrekening hebt ontvangen weer een bericht sturen in dit topic? Dan zorg ik ervoor dat de rest van het bedrag ook vergoed gaat worden, zodat het volledige factuurbedrag helemaal vergoed wordt. Hou je me op de hoogte? 
 

 

hoi inmiddels heb ik weer een factuur binnen en staat er dat ik een betalingsachterstand heb en dat er op mijn volgende factuur incasso kosten bijkomen.

 

hoezo is dit nog steeds gaande? 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 januari 2025

Beste odido, inmiddels al maanden bezig en nog is het niet geregeld.

weer is er geld afgeschreven.

er is ook nog niks terug betaald. En reacties krijg ik ook niet


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 11 januari 2025

@Jvnimwegen Oprecht sorry dat dit nog niet is opgelost en je hier nog steeds last van ervaart. Ik kan mij goed voorstellen dat je er klaar mee bent. 

Ik heb direct opnieuw gekeken en zie inderdaad dat er is afgeschreven. Dit terwijl het abonnement wel is opgezegd. Hoe dit kan gebeuren durf ik echt niet te zeggen.

Op dit moment kan ik hier geen navraag over doen i.v.m. het weekend. Ik heb daarom gelijk in notitie gemaakt in mijn persoonlijke agenda en ga hier maandag meteen voor je achteraan. Zodra ik meer weet, deel ik dit ook gelijk met jou! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 januari 2025

Hoi, ben je hier al mee bezig?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 januari 2025

Hallo gaat iemand hier nog op reageren en het oplossen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 28 januari 2025

@Jvnimwegen Mijn excuses voor mijn late reactie, dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik heb nog geen update ontvangen, maar zie inderdaad dat er nog geen verrekening heeft plaatsgevonden. Ik heb de vergoeding van €30 dan ook handmatig in het systeem gezet. Mits de bedragen niet zijn gestorneerd, ontvang je dit bedrag binnenkort op jouw rekening. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta voor je klaar waar nodig! 


  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 16 februari 2025
Jvnimwegen schreef:

Hallo gaat iemand hier nog op reageren en het oplossen?

Even benieuwd, is het bij jou opgelost?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 februari 2025
j.geertsema schreef:
Jvnimwegen schreef:

Hallo gaat iemand hier nog op reageren en het oplossen?

Even benieuwd, is het bij jou opgelost?

Nee hoor. Ze zouden het handmatig invoeren en terug storten maar nog niks gezien.

had eerlijk ook niet anders verwacht.  Nog nooit zulke slechte communicatie meegemaakt.


  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 16 februari 2025
Jvnimwegen schreef:
j.geertsema schreef:
Jvnimwegen schreef:

Hallo gaat iemand hier nog op reageren en het oplossen?

Even benieuwd, is het bij jou opgelost?

Nee hoor. Ze zouden het handmatig invoeren en terug storten maar nog niks gezien.

had eerlijk ook niet anders verwacht.  Nog nooit zulke slechte communicatie meegemaakt.

Bij mij dito, op 27 januari zou er een factuur zijn aangemaakt, deze kan ik nergens vinden. Ik vind het enorm rommelig en dan druk ik me nog zacht uit.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen