Beste lezer,
Ik heb een vraag over odido klik en klaar. Ik heb een maand geleden een abonnement afgesloten en op aanraden van de meneer in de winkel het abonnement in laten gaan (en dus laten bezorgen...) op 4 december. Ik heb een hele tijd niks gehoord en zelfs de klanten service kon mij niet helpen, of mijn bestelling of de status hier van inzien. Nu was ik toch gister positief verrast toen ik opeens een track en trace van DHL kreeg gister. Nu, een paar uur verder, is mijn bestelling opeens weer onderweg naar ODIDO….. Blijkbaar vond de bezorger dat mijn huis niet bestond, aangezien er iets staat over ‘adres onbekend’, terwijl er vrij groot 55 op mijn voordeur staat en ik thuis was de hele tijd.
Mijn vraag is nu, wat hierna gebeurt? Hoe krijg ik zo snel mogelijk internet? Opnieuw bestellen en 3 weken wachten is mij ook zelfs als goede optie aangeboden. Telefonisch kwam ik niet verder.
Ik hoor het graag als u mijn bestel nummer of aanvullende informatie nodig heeft.
Dit hele gezeur heeft mij inmiddels al een paar uur gekost en vrij veel frustratie opgeleverd. Vooral de klanten service die nergens iets van weet en nergens mee kan helpen is vrij frustrerend.
Met vriendelijke groet,