Skip to main content

klik en klaar langzaam tot geen internet

• 2 februari 2025
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Ik ben gisteren verhuist, en heb voor mijn nieuwe woning klik en klaar gekocht. Nou heb nah aansluiting zeer langzaam internet op mijn laptop en telefoon (draadloos) en geen internet op mijn PS5 (bekabeld). Ik heb de klik en klaar al gereset en het internet werkt nog steeds niet. Is er iets dat ik hier aan kan doen?

Uitgelichte reactie

2 februari 2025

maak zeker dat je een kleur hebt

Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido
type in je aderes on de link

wit=SUPER MEGA SLECHT GEEN INTERNET 
blue= basis niet echt snel
orangje= mehhhh
groen=wow dat is snel
paars=WOW DAT IS MEGAA SUPER SNEL

meer info bron:odido

wit/geen:
Op dit adres kan nog geen verbinding met het 5G-netwerk worden gemaakt..
Dit betekent dat Klik&Klaar Internet hier misschien niet goed werkt.
Check of je op dit adres Glasvezel kunt krijgen of kies voor standaard Internet.

blauw/basis:
De snelheid die je op dit adres kan halen ligt tussen de 5 Mbit/s en 50 Mbit/s. We kunnen geen minimale en maximale snelheid garanderen. Check of je op dit adres Glasvezel kunt krijgen of kies voor standaard Internet.

orangje/plus:
Dit is een prima snelheid. Je kan in je eentje of met een klein gezin goed internetten, social media gebruiken en streamen.

groen/snel:
Voor als je met meerdere mensen tegelijk online wil: eindeloos internetten en streamen, en snel downloaden op meerdere apparaten.

paars/razendsnel:
Met deze snelheid zit je altijd goed. Want je kan doen wat je wil. Thuiswerken, ongestoord tegelijk online en snel grote files binnenhalen.

3 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 479 reacties
  • 2 februari 2025

maak zeker dat je een kleur hebt

Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido
type in je aderes on de link

wit=SUPER MEGA SLECHT GEEN INTERNET 
blue= basis niet echt snel
orangje= mehhhh
groen=wow dat is snel
paars=WOW DAT IS MEGAA SUPER SNEL

meer info bron:odido

wit/geen:
Op dit adres kan nog geen verbinding met het 5G-netwerk worden gemaakt..
Dit betekent dat Klik&Klaar Internet hier misschien niet goed werkt.
Check of je op dit adres Glasvezel kunt krijgen of kies voor standaard Internet.

blauw/basis:
De snelheid die je op dit adres kan halen ligt tussen de 5 Mbit/s en 50 Mbit/s. We kunnen geen minimale en maximale snelheid garanderen. Check of je op dit adres Glasvezel kunt krijgen of kies voor standaard Internet.

orangje/plus:
Dit is een prima snelheid. Je kan in je eentje of met een klein gezin goed internetten, social media gebruiken en streamen.

groen/snel:
Voor als je met meerdere mensen tegelijk online wil: eindeloos internetten en streamen, en snel downloaden op meerdere apparaten.

paars/razendsnel:
Met deze snelheid zit je altijd goed. Want je kan doen wat je wil. Thuiswerken, ongestoord tegelijk online en snel grote files binnenhalen.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 479 reacties
  • 2 februari 2025

in mijn personeele meening ik vind klik en klaar helemaal niet goed voor je ps5 want als je gamet je doet een misoin critical taak en je klik en klaar modem is gebaseerd op een sim kaart als ik jou was zal ik 100 megabits neemen 2 mensen gamen of je hebt een super zware spel neem 400 megabits

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 2 februari 2025
ALR-Mike schreef:

Ik ben gisteren verhuist, en heb voor mijn nieuwe woning klik en klaar gekocht. Nou heb nah aansluiting zeer langzaam internet op mijn laptop en telefoon (draadloos) en geen internet op mijn PS5 (bekabeld). Ik heb de klik en klaar al gereset en het internet werkt nog steeds niet. Is er iets dat ik hier aan kan doen?

Bij klik en klaar is de 5G 3.5 ghz dekking van het modem van belang. Kijk eens wat de dekking wordt als je het modem bij het raam zet, of juist op een hogere verdieping. Ook het gebruik van een bekabelde ethernet verbinding i.p.v. de ingebouwde wifi geeft de indruk omdat je dan wifi dekking even uitsluit.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen