Skip to main content

klik en klaar

• 8 februari 2025
  • 2 reacties
  • 173 Bekeken

Ik heb klik en klaar van odido en sinds paar dagen maken onze telefoons geen wifi connectie meer.

Wordt er een beetje moedeloos van. Het deed het allemaal normaal maar nu iedere keer melding WPA3 verbinding nodig.

Alles uitgezet en weer aan en dan wel weer wifi verbinding. Maar als we weggaan en terugkomen wordt er niet automatisch verbinding gemaakt.

Uitgelichte reactie

9 februari 2025

Welkom op onze community! ​@Angelique396 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de telefoons geen verbinding meer maken. Ik help je graag om dit op te lossen!

Wil je eens inloggen in het modem om vervolgens de WPA instellingen aan te passen? Je doet dit als volgt: 

Ga in je browser naar 192.168.1.1 > Log in met de gegevens die achterop het modem staan > Open het dropdown menu > Ga naar netwerkinstellingen > Draadloos > scroll naar beneden:

Staan jouw instellingen (beveiligingsmodus) op WPA3-SAE/WPA2-PSK?  Zo niet, dan kan je dit hier aanpassen. 

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt?

2 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

“totaale” slimme kind hier ik ben 12

1 wat bedoel je telefoon VOIP telefoons of mobile telefoons
2 waneer begon de wpa 3 meldingen en welke aperaaten (model aub)

op je telefoon het is niet de routerse schuld maar jouw aperaaten ik zal instruksie geven waneer je de model verzend

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 9 februari 2025

Welkom op onze community! ​@Angelique396 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de telefoons geen verbinding meer maken. Ik help je graag om dit op te lossen!

Wil je eens inloggen in het modem om vervolgens de WPA instellingen aan te passen? Je doet dit als volgt: 

Ga in je browser naar 192.168.1.1 > Log in met de gegevens die achterop het modem staan > Open het dropdown menu > Ga naar netwerkinstellingen > Draadloos > scroll naar beneden:

Staan jouw instellingen (beveiligingsmodus) op WPA3-SAE/WPA2-PSK?  Zo niet, dan kan je dit hier aanpassen. 

Laat je mij weten of het hiermee is gelukt?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen