Skip to main content

Klik en klaar

• 20 januari 2025
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Telefonisch lastig bereikbaar, dus maar even zo. Net als bij heel veel anderen werkt ook bij mij het klik en klaar modem niet. Abonnement is vandaag ingegaan, simkaart zit goed en lampje 2 en 3 branden blauw en rood. Hoe kan ik gebruik gaan maken van mijn abonnement? 

Uitgelichte reactie

22 januari 2025

Hey ​@Sharondt, welkom op onze Community!

Op dit moment kan het een paar dagen duren voordat de simkaart actief wordt. Op dit moment kunnen we nog niet handmatig de simkaart actief melden. Als hij vrijdag nog niet actief is zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Hopelijk wordt hij in de tussentijd al actief en kun je gebruik maken van Klik&Klaar!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13603 reacties
  • 22 januari 2025

Hey ​@Sharondt, welkom op onze Community!

Op dit moment kan het een paar dagen duren voordat de simkaart actief wordt. Op dit moment kunnen we nog niet handmatig de simkaart actief melden. Als hij vrijdag nog niet actief is zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Hopelijk wordt hij in de tussentijd al actief en kun je gebruik maken van Klik&Klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen