Skip to main content
Beantwoord

Klik en klaar

  • 3 januari 2025
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Ik heb vanmorgen via een medewerker mijn abonnement na jaren beëindigd omdat jullie glasvezel bij mij niet goed werkend krijgen. Ik had op proef 1 maand klik en klaar maar dat werkt ook niet en zou hij ook opzeggen. Daar heb ik echter geen bevestiging van gehad. Graag bevestiging dat mijn klik en klaar ook stopt per 26-01-2025

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@harrylicht, welkom op onze Community!

Ik had je hier graag mee willen helpen maar nu zie ik dat je vanmorgen onze klantenservice al gesproken hebt en die hebben het voor je opgezegd. Als je hier nog geen bevestiging van hebt ontvangen dan volgt die nog! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2025

Hey ​@harrylicht, welkom op onze Community!

Ik had je hier graag mee willen helpen maar nu zie ik dat je vanmorgen onze klantenservice al gesproken hebt en die hebben het voor je opgezegd. Als je hier nog geen bevestiging van hebt ontvangen dan volgt die nog! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen