Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel Klik&Klaar onterecht weggevallen

• 5 december 2024
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Mijn Klik&Klaar abonnement is op 1 november ingegaan en tot nu toe ben ik erg tevreden. Als mobiele klant van Ben heb ik ook recht op het maandelijkse Klantvoordeel.

Van 1 tot en met 7 november heb ik die korting netjes gekregen, maar per 8 november is die onterecht weggevallen. Ook voor de maand december zie ik op de nieuwe factuur dat ik geen Klantvoordeel meer krijg.

Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ik op 8 november de huisnummertoevoeging aan mijn adres heb toegevoegd in mijn account (zowel voor Klik&Klaar als voor mobiel). Ik moest dit achteraf doen, omdat bij het bestellen van het product de huisnummertoevoeging steeds wegviel.

Op https://www.odido.nl/my/abonnement-overzicht wordt het Klantvoordeel wel nog steeds vermeld, maar bij het opmaken van de facturen wordt hier dus geen rekening meer mee gehouden. Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit wordt rechtgezet en dat ik per 8 november jl. het Klantvoordeel met terugwerkende kracht weer terugkrijg?

Alvast dank!

Beste antwoord door PiñaColada

Nora van Odido schreef:

Hi ​@PiñaColada, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten of het helemaal goed gaat met het Klantvoordeel. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de korting nu helemaal goed staat! Door de adreswijziging heeft het Klantvoordeel inderdaad eventjes uit gestaan, waardoor de korting niet is meegenomen met de laatste factuur. Omdat het Klantvoordeel daarna gelijk weer aangezet is, wordt dit nu weer met de volgende factuur verrekend. Op de volgende factuur vindt er dus een correctie plaats, waardoor de korting wordt berekend die je op de vorige factuur niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om deze goed in de gaten te houden! 

Dat is goed nieuws! Ik zal het inderdaad in de gaten houden, dank je wel!

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 december 2024

Kan een medewerker hier nog op reageren? Anders heb helaas ik weinig andere opties dan het abonnement toch maar weer op te zeggen.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 10 december 2024

Hi ​@PiñaColada, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten of het helemaal goed gaat met het Klantvoordeel. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de korting nu helemaal goed staat! Door de adreswijziging heeft het Klantvoordeel inderdaad eventjes uit gestaan, waardoor de korting niet is meegenomen met de laatste factuur. Omdat het Klantvoordeel daarna gelijk weer aangezet is, wordt dit nu weer met de volgende factuur verrekend. Op de volgende factuur vindt er dus een correctie plaats, waardoor de korting wordt berekend die je op de vorige factuur niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om deze goed in de gaten te houden! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2024
Nora van Odido schreef:

Dat is goed nieuws! Ik zal het inderdaad in de gaten houden, dank je wel!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 18 februari 2025

@Nora van Odido 

Er moet helaas toch nog verder gekeken worden naar dit probleem. In alle mogelijk systemen staat mijn “Klantvoordeel €5,00” geactiveerd, maar TOCH krijg ik op mijn facturen GEEN € 5,00 korting. Ik betaal elke maand nog steeds € 25,00, ondanks dat mijn Klantvoordeel door jullie systemen WEL herkend wordt. Administratief gaat er dus nog steeds iets fout.

Dit is ook geconstateerd in een van de Odido Shops waar ik onlangs ben geweest. Ook volgens hen is mijn Klantvoordeel ACTIEF, maar krijg ik onterecht toch GEEN € 5,00 korting op mijn facturen. Helaas konden zij dat probleem niet definitief voor mij oplossen.

Wel hebben ze mij in de winkel een eenmalige correctie op de factuur van € 9,99 toegekend. Maar dat was helaas de maximaal toegestane correctie die het systeem toeliet. De facto heb ik daarmee een compensatie gehad voor het mislopen van mijn Klantvoordeel voor de maanden december en januari (op 1 cent na).

Maar ik mis dan nog steeds een correctie voor de dagen van 8 tot en met 30 november plus voor de hele maand februari en verder (tot het probleem eindelijk is opgelost).

Wat moet er dus gebeuren?

• Het Klantvoordeel van € 5,00 moet weer automatisch en doorlopend op mijn facturen worden toegekend.
  • Ik heb nog recht op compensatie vanwege het onterecht misgelopen Klantvoordeel (8-30 november, de hele maand februari, plus eigenlijk nog die ene cent).

Hopelijk kan het probleem nu wel echt opgelost gaan worden. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

@ Odido: Kan iemand hier nog naar kijken?

Wat moet er nog gebeuren?

• Het Klantvoordeel van € 5,00 moet weer automatisch en doorlopend op mijn facturen worden toegekend.
  • Ik heb nog recht op compensatie vanwege het onterecht misgelopen Klantvoordeel (8-30 november, de hele maand februari, zeer waarschijnlijk ook weer de hele maand maart, plus eigenlijk nog die ene cent).

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4131 reacties
  • 3 maart 2025

@PiñaColada Tuurlijk, ik kan mij goed voorstellen dat je graag geniet van de fijne korting. Daar is het Klantvoordeel immers voor. Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Ik help je graag verder!

Er speelt op dit moment een algemeen probleem waarbij sommige Klanten wel zijn aangemeld voor het Klantvoordeel, maar dit is niet zichtbaar op de factuur. Ik vermoed dat jij hier ook last van hebt. Om dit te onderzoeken, heb ik gelijk een case doorgezet naar mijn collega’s die hierover gaan. Zij zullen dit voor je oplossen en de gemiste korting alsnog vergoeden. Houd er wel rekening mee dat dit tot 14 dagen kan duren. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen