Skip to main content

Mijn Klik&Klaar abonnement is op 1 november ingegaan en tot nu toe ben ik erg tevreden. Als mobiele klant van Ben heb ik ook recht op het maandelijkse Klantvoordeel.

Van 1 tot en met 7 november heb ik die korting netjes gekregen, maar per 8 november is die onterecht weggevallen. Ook voor de maand december zie ik op de nieuwe factuur dat ik geen Klantvoordeel meer krijg.

Waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat ik op 8 november de huisnummertoevoeging aan mijn adres heb toegevoegd in mijn account (zowel voor Klik&Klaar als voor mobiel). Ik moest dit achteraf doen, omdat bij het bestellen van het product de huisnummertoevoeging steeds wegviel.

Op https://www.odido.nl/my/abonnement-overzicht wordt het Klantvoordeel wel nog steeds vermeld, maar bij het opmaken van de facturen wordt hier dus geen rekening meer mee gehouden. Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit wordt rechtgezet en dat ik per 8 november jl. het Klantvoordeel met terugwerkende kracht weer terugkrijg?

Alvast dank!

Kan een medewerker hier nog op reageren? Anders heb helaas ik weinig andere opties dan het abonnement toch maar weer op te zeggen.


Hi ​@PiñaColada, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten of het helemaal goed gaat met het Klantvoordeel. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat de korting nu helemaal goed staat! Door de adreswijziging heeft het Klantvoordeel inderdaad eventjes uit gestaan, waardoor de korting niet is meegenomen met de laatste factuur. Omdat het Klantvoordeel daarna gelijk weer aangezet is, wordt dit nu weer met de volgende factuur verrekend. Op de volgende factuur vindt er dus een correctie plaats, waardoor de korting wordt berekend die je op de vorige factuur niet hebt ontvangen. Ik wil je vragen om deze goed in de gaten te houden! 


Dat is goed nieuws! Ik zal het inderdaad in de gaten houden, dank je wel!


Reageer