Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel

• 31 januari 2025
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik krijg geen klantvoordeel op

mijn klik en klaar abonnement.

ik heb hier al meerdere keren over gebeld en krijg dan een creditnota van 5euro en de mededeling dat nu alles goed staat maar helaas de maand erop is de korting weer niet toegepast.

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Dylanov, ik heb het direct nagekeken! In zowel Mijn Odido als ons eigen systeem zie ik dat je Klantvoordeel actief is. Je kunt dit zelf terugzien op deze pagina: Odido Klantvoordeel. Ik vermoed dat je rekening eerder is aangemaakt dan je aanmelding voor Klantvoordeel. Hiervoor zal dan nog een verrekening op je volgende rekening te zien zijn. Laat je me weten als dit niet het geval is? Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2025

Hoi ​@Dylanov, ik heb het direct nagekeken! In zowel Mijn Odido als ons eigen systeem zie ik dat je Klantvoordeel actief is. Je kunt dit zelf terugzien op deze pagina: Odido Klantvoordeel. Ik vermoed dat je rekening eerder is aangemaakt dan je aanmelding voor Klantvoordeel. Hiervoor zal dan nog een verrekening op je volgende rekening te zien zijn. Laat je me weten als dit niet het geval is? Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • 2 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ishana , 

Dat klopt maar zoals je misschien kan zien in de laatste factuur is er geen klant voordeel berekend voor klik en klaar . Alleen de creditnota van 5 euro van de maand ervoor omdat het toen ook goed stond maar niet in de factuur verekend was.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 3 februari 2025

@Dylanov Goed dat je dit aangeeft. Ik snap goed dat je dit graag goed uitgezocht wil hebben. Ik kijk gelijk met je mee! 

Ik ben gelijk aan de slag gegaan. Echter kan ik op basis van jouw postcode/huisnummer geen actief abonnement vinden. Wil je dit nog eens nagaan? Dan zoek ik gelijk verder! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 februari 2025

Hoi , De adresgegevens zijn juist , ik heb hett mobiel klik en klaar nr in mijn profiel gezet . 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 4 februari 2025

@Dylanov Super, dankjewel! Ik ben meteen voor je gaan kijken. Echter zie ik dat dit nog in behandeling is bij mijn collega’s die hierover gaan. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen, zodat jij Klantvoordeel gaat ontvangen! Dit wordt sowieso met terugwerkende kracht in het systeem gezet wanneer het euvel is opgelost.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen