Skip to main content

Beste,

Ik kan het inloggen via de klik en klaar app. 
dan krijg ik de volgende melding.

Natuurlijk op de juiste wifi, als ik inlog via de 192.168.1.1 kan ik wel inloggen in de portal van de router. Internet werkt ook gewoon naar behoren.

Iemand die de oplossing weet? 😊

Hier exact hetzelfde probleem, maar geen oplossing  helaas.

Het niet kunnen inloggen via de app is bij mij sinds het oplossen van een storing (geen verbinding/sim niet herkend oid) welke remote door Odido is opgelost. Dat was eergisteren.

Verder over de snelheid en het product zelf niets dan lof. 

Odido kom er maar in :-)

Zelfde probleem ook hier.

Hey @Wouter2024, welkom op onze Community!

Zit je wel op het internet van Klik&Klaar als je probeerd in te loggen? Kan je de app eens verwijderen en opnieuw installeren, lukt het dan wel? 

Hoi,

Ik heb ook dezelfde probleem. Kan niet inloggen op Klik en Klaar app, ik heb de app al verwijderd, ik heb alles geprobeerd maar lukt nogsteeds niet. Ook valt mijn wireless verbinding steeds uit. Dingen die via kabel aan het modem zijn aangesloten werken wel maar op de devices waar dat niet zo is valt de internet steeds uit. 

Hoi @Tommie van Odido 

natuurlijk heb ik dit ook al geprobeerd. 
maat het lijkt in de iOS app te zitten. Als ik oud Android device aansluit vind die hem wel. 

Hoi @Tommie van Odido 

maat het lijkt in de iOS app te zitten. Als ik oud Android device aansluit vind die hem wel. 

Iedereen heeft hier last van. Kijk maar eens naar de comments/reviews in the app store.

Hey all! We wachten op een nieuwe update van de app. Zouden jullie kunnen noteren welke versie jullie nu hebben?

1.0.1

Versie 1.0.1 heb ik. 

Het zelfde probleem,

Sinds een dag of 10 klik en klaar, alles werkte prima. Sinds gisteren is het modem niet meer softwarematig te bereiken. Best vervelend, ook al werkt de modem verder prima.

Hoe op te lossen. Alle gangbare dingen al geprobeerd .

nou als ik alles lees hier veel problemen met klik en klaar

dan heb ik nog wat te verwachten ik heb de modem nog niet

met dhl kan je ook problemen verwachten

Beste,

Natuurlijk op de juiste wifi, als ik inlog via de 192.168.1.1 kan ik wel inloggen in de portal van de router. Internet werkt ook gewoon naar behoren.

Hi, waar vind ik de inloggevens op rechtstreeks op de modem in te loggen? Ik heb hetzelfde probleem sinds deze week, de eerste twee weken werkte te goed. Bij de Odido help desk wisten ze het probleem ook niet op te lossen en ik wacht nog op een terugbel van Odido

@kevincarlyon er is geen oplossing. Odido brengt binnenkort een nieuwe versie uit van de app. Ik hoop dat het dan weer werkt. 

Ik heb de Klik & Klaar-app gisteren nog bijgewerkt, maar de nieuwste versie werkt niet meer. Daarom heb ik de een-na-laatste versie opnieuw geïnstalleerd, en die werkt gelukkig wel.

Daarnaast wil ik melden dat de nieuwste versie van de Zyxel Air-app ook niet meer functioneert. Ik heb hierover contact gehad met de supportafdeling van Zyxel, en zij gaven het volgende aan:

> "HQ confirmed my suspicions - no support from us for ISP customized devices, including your case. Devices must be supported by Odido (this is their obligation), as there can be numerous ISP specific modifications in them, so it may not work reliably with standard tools like the Zyxel Air app. I hope for your understanding."

Aangezien de Klik & Klaar-app ook door Zyxel lijkt te zijn ontwikkeld, kan ditzelfde probleem wellicht ook hierop van toepassing zijn.

wanneer is de nieuwe klik klaar te downloaden

Hier kan alleen Odido uitsluitsel over geven.

je zegt dat je een versie heefd waar kom die van daan 

Ik heb hem hier gedownload. Ik heb zelf goede ervaring met deze site, maar wel alles op eigen risico.

https://m.apkpure.com/nl/klik-klaar/com.zyxel.klikklaar/download

Beste,

Hi, waar vind ik de inloggevens op rechtstreeks op de modem in te loggen? Ik heb hetzelfde probleem sinds deze week, de eerste twee weken werkte te goed. Bij de Odido help desk wisten ze het probleem ook niet op te lossen en ik wacht nog op een terugbel van Odido

Login gegevens staan op de onderkant van het modem

Hoi @Tommie van Odido 

De android versie doet het ook niet (meer)

Hier hetzelfde probleem met de klik&klaar app..

gaat wel goet met klik met utp verbinding moet je dan ook iets instellen zonder. die app wekt het toch

1 stomme vraag ik vraag

ik probeer het toch welke size simkaart gaat in de moden

zelfs deze vraag is te moeilijk voor klantenservice

odigo is er voor je behalve voor mij 

@dubbeldam661 

Een nano sim (kleinste maat)  Er zit hiervoor reeds een houder in het modem. Je kunt de sim uit de meegeleverde kaart drukken.

Je hebt de kleine variant nodig.

Kijk anders ook even hier. 

https://www.odido.nl/service/bestelling/internet-tv/installeren

Reageer