Skip to main content

Beste 

Het lukt me maar niet om de (nieuwe) klik en klaar aan mijn Odido account te koppelen.

Ik krijg aldoor een foutmelding...

Zouden jullie kunnen helpen?

Hi ​@P.Bosje, ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat jij het Klik & Klaar abonnement kan koppelen aan je account! Welke foutmelding krijg je precies te zien en waar in het proces krijg je de melding te zien? Dan kan ik aan de hand hiervan verder voor je aan de slag gaan! 


Hallo Nora,

 

Ik krijg de melding:

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.


Hey ​@P.Bosje, ik zie 3 Klik&Klaar abonnementen op jouw adres. 1 daarvan is opgezegd, deze is wel gekoppeld en heb ik nu ontkoppeld. Kan je de andere nu wel koppelen of nog niet? 


Inmiddels kunnen toevoegen, 

Vriendelijk bedankt!

En hopelijk klopt de rekening straks ook🤣😉


Ah top, fijn om te horen ​@P.Bosje!


Reageer