Skip to main content

Hallo,

Recentelijk heb ik een klik & klaar abonnement afgesloten voor in mijn nieuwe woning. Echter kan ik het nergens terug vinden. Ik heb al jaren lang een mobiel abonnement bij T-mobile/Odido en had verwacht dat het daar bij zou komen te staan. Maar kan het nergens terug vinden im mijn acount.

hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Is de tenaamstelling en het adres van klik en klaar precies hetzelfde als van je mobiele abonnementen?


Het klik en klaar staat op een ander huisnummer en dat is wat ik wil veranderen maar ik kan het abonnement nergens terug vinden. De rest van de gevens zijn het zelfde als mijn mobiele abonnement.


Hey @El!en, welkom op onze Community!

Kan je beide postcode en huisnummer in je profiel zetten? Dan kan ik het abonnement omhoog halen en voor je controleren.


Hoi Tommie van Odido,

Ik heb het er in gezet.


Hi @El!en, ik zie deze gegevens nog niet terugkomen in jouw profiel, zou je ze er opnieuw in willen zetten? 


Nu staat het er hopelijk wel in.


Bedankt ​@El!en, hij staat inderdaad op 128, dus hij moet op 122 komen te staan? 


Ja dat klopt 122 is het juiste huisnummer.


Ik heb het aangepast, hij staat nu op 122 ​@El!en


Reageer