Skip to main content
Beantwoord

kan julie de instruksies van de klik en klaar kaartje een ding veranderen?

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

mijn tante had een klik en klaar modem gekregen van odido en ze probeerde de simkaartje in de modem in te doen maar er was al een sim kaart die zwart was?  

waneer kijn tante probeerde de simkaart in te doen in de modem:

mijn tante dacht dat ze het kon de simkaartje in te doen, ze probeeren de odido simkaartje in een poort genoemt nano sim op de modem intedoen, maar er was al een simkaartje dus mijn tante bijfde doorgaan met te probeeren, maar het lukte haar niet dus ik moest haar bellen en ze zegt “dit zwarte ding hoort bij de modem ik kan het niet uit haalen”, ik zij “haal het uit” maar ze was heel bang dat ze de mdem zal kapot maaken.

maar uit eindelijk heb ze het gedaan,  de odido simkaart ingedaan! ik weet niet hoe maar het werkt na al die moeite

dus odido ik vraag mij af kan je “verwijder de zwarte simkaart voordatje de odido simkaart indoet” in de instruksies toevoegen?

dankje alvast!

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@totaleslimmekind, het klopt inderdaad dat je een andere afbeelding in de handleiding ziet staan dan de afbeelding die Waqqas hier gestuurd heeft. Wel klopt de tekst in de handleiding helemaal. Ik ga dit intern doorzetten zodat we kunnen kijken hoe we de instuctie in de toekomst duidelijker kunnen maken! 

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20591 reacties
  • 5 maart 2025

Hallo ​@totaleslimmekind 

Die zwarte simkaart is een simkaarthouder die je er eerst uit moet klikken. Zie hier de handleiding:

Handleiding installeren

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 477 reacties
  • 5 maart 2025

hmm dat is raar is dat ook op de handleiding waneer je krijgt de modem?

ik zal vraagen aan mijn tante

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 956 reacties
  • 5 maart 2025

Hangt ook van de modem af want in dit filmpje kun je hem direct in de modem stoppen (zonder kaarthouder).

https://youtu.be/UlRv3XvJFe8

In dit filmpje hebben ze het in ieder geval helemaal niet over een kaarthouder.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 477 reacties
  • 5 maart 2025

waaaaaat???

er is dus een met geen, en een wel?

lijkt erop dat mijn tante momentelijk op werk is dus zal een beetje duren  ):

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 956 reacties
  • 5 maart 2025

Dan moet ze jou gewoon een fotootje appen van dat zwarte ding. Dan kun je zo zien of dat een kaarthouder is (waar een sim kaart in/opgelegd kan worden) of dat het een placeholder is in de modem zelf.

Als er een kaarthouder is dan zal de simkaart ook te smal en klein zijn voor dat slot (die valt er dan gewoon uit/in).

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 477 reacties
  • 5 maart 2025

ik heb mijn tante gebelt en er was de texst maar geen afbeeling…

dat hebt zeker mijn tante in de war gemaakt want zij begrijpt niks van dit soort dingen

dus kan er een afbeelding komen om de zwarte ding weg te haalen

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Hi ​@totaleslimmekind, het klopt inderdaad dat je een andere afbeelding in de handleiding ziet staan dan de afbeelding die Waqqas hier gestuurd heeft. Wel klopt de tekst in de handleiding helemaal. Ik ga dit intern doorzetten zodat we kunnen kijken hoe we de instuctie in de toekomst duidelijker kunnen maken! 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is King of Content
  • 477 reacties
  • 7 maart 2025
Nora van Odido schreef:

dank u 😁😎

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen