Skip to main content

K&K dubbel besteld!

• 12 januari 2025
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo Odido,

Vanwege een fout bij de IBAN verificatie is K&K twee keer besteld en dient eentje geannuleerd te worden en retour. Kunt u het abonnement met simkaart nummer 8931163200123156991 annuleren? De andere is ondertussen naar tevredenheid in gebruik. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Beckers

Uitgelichte reactie

13 januari 2025

Welkom op onze community! ​@gbeckers 

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met jouw Klik&Klaar Internet abonnement! 😀 2 is inderdaad teveel van het goede en helemaal niet nodig met zo’n geweldig 5G modem. Ik help je graag verder om de bestelling te annuleren! 

Wil je voor mij alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in jouw community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 13 januari 2025

Welkom op onze community! ​@gbeckers 

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met jouw Klik&Klaar Internet abonnement! 😀 2 is inderdaad teveel van het goede en helemaal niet nodig met zo’n geweldig 5G modem. Ik help je graag verder om de bestelling te annuleren! 

Wil je voor mij alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in jouw community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 januari 2025

Done!

en alvast bedankt!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 14 januari 2025

Hi ​@gbeckers, bedankt voor het aanpassen van je profiel! Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en ik heb het abonnement wat bij het bovengenoemde simkaartnummer hoort voor je stopgezet. Hier krijg je binnen een paar minuten een bevestiging van per e-mail. In deze e-mail staan ook gelijk de instructies aangegeven voor het terugsturen van de apparatuur. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het dan gerust weten in het topic. We staan voor je klaar! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen