Skip to main content

Het leed dat Klik&Klaar heet

  • 5 november 2024
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

“Goede”morgen 

 

na de verschrikkelijke ervaringen met Odido klanten”service” mbt Klik&Klaar, zijn er nu weer tegen een nieuw probleem aangelopen.  
Instellingen van modem kunnen modem kunnen niet meer worden aangepast aangezien de app de modem niet meer kan vinden na alles opgezet te hebben.  Tijdens de eerste keer installatie wordt deze wel gevonden, daarna is het klaar en geeft de app aan dat er geen modem gevonden kan worden. 
modem is al meerdere malen gereset. Wifi knop ook al meerdere malen opnieuw ingedrukt. 
 

Aangezien de klantenservice wederom geen informatie kan geven wachten we hier maar weer een antwoord af. 
 

iemand hier toevallig ervaring met dit nieuwe hoofdstuk van het Odido drama?

Uitgelichte reactie

6 november 2024

Hey @ColinBax, ik heb het voor je gecontroleerd, echter werkt de app hier wel zoals het moet.

Ben je wel verbonden met het modem zodra je de app opent? Kan je toevallig aangeven welke versie van de app je op dit moment hebt en welke firmware versie van het modem? Als het goed is moet je het modem nog wel kunnen benaderen via http://192.168.1.1/. 

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14061 reacties
  • 6 november 2024

Hey @ColinBax, ik heb het voor je gecontroleerd, echter werkt de app hier wel zoals het moet.

Ben je wel verbonden met het modem zodra je de app opent? Kan je toevallig aangeven welke versie van de app je op dit moment hebt en welke firmware versie van het modem? Als het goed is moet je het modem nog wel kunnen benaderen via http://192.168.1.1/. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 6 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @ColinBax, ik heb het voor je gecontroleerd, echter werkt de app hier wel zoals het moet.

Ben je wel verbonden met het modem zodra je de app opent? Kan je toevallig aangeven welke versie van de app je op dit moment hebt en welke firmware versie van het modem? Als het goed is moet je het modem nog wel kunnen benaderen via http://192.168.1.1/. 



goedemiddag, 

 

fijn dat het bij jullie wel gewoon werkt. Echter kampen honderden klanten echter nog met problemen. 
 

nee, ik ben ook niet verbonden met het modem aangezien ik geen verbinding kan maken, waar het onderwerp over gaat.

 

de app versie zal niet van toepassing zijn aangezien er geen update van de app versie is geweest, ook is er geen nieuwe versie beschikbaar van de app. 
 

firmware versie van de modem is te vinden wanneer er verbinding gemaakt wordt met het modem via de app (?!?) 

 

ik hoor graag 


Henk_C
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 7 november 2024

Check even of je op hetzelfde wifi zit als je klik en klaar modem.


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 10 november 2024

waarvoor worden me berichten weg gehaald

heefd zeker te maken met c.peering uit het verleden


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen