Skip to main content
Beantwoord

Halve minuut vertraging bij meldingen aangesloten huis-alarm

  • 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Geacht team,

Sinds een paar weken klik & Klaar aangesloten en in gebruik. Afgezien van wat haperingen werkt alles prima.

Ook mijn Eufy Homebase die ik via LAN heb aangesloten. Die bestuur ik via de app op mijn telefoon.
Alles werkt, maar alleen duurt het bijna een halve minuut voordat de melding van een apparaat mijn telefoon bereikt. Dat was via de bedrade modem niet meer dan enkele secondes.

Voorbeeld: mijn buitencamera registreert een persoon op mijn terrein, dan wil je dat graag meteen weten. Nu duurt dat bijna een halve minuut.

Iemand een idee?

Beste antwoord door bwah

Hmm, sinds vanmorgen lijkt alles normaal. Bestaan wonderen nog?😉

Bekijk origineel

3 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Hmm, sinds vanmorgen lijkt alles normaal. Bestaan wonderen nog?😉


Leo65
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 27 februari 2025

Hier ook vertraging maar dat had ik ook toen ik nog bij Ziggo zat. Ik denk dat de boel eerst naar de server in China gestuurd word en dan pas retour naar ons.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 27 februari 2025

Begrijp ik goed dat jij nu ook een dergelijke vertraging hebt?

Kan je nagaan, via VDSL met pairbonding (max 42MB download) minder dan een halve seconde vertraging. Ik zou bijna teruggaan.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen