Skip to main content
Beantwoord

Google tv

• 4 februari 2025
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Mijn Philips tv met ingebouwde Google erop heeft de laatste tijd kuren als ik verbonden met Odido k&k. Het duurt erg lang voor dat nlziet of netflix echt opgestart is en bijvoorbeeld een film kan kijken op Netflix of nlziet. Als ik de netwerk kabel op mijn youfone dsl modem aansluit werkt het als een trein. Is dit herkenbaar?

Beste antwoord door walter.v.l

Reboot/herstart je klik en klaar router eens. Meestal lost de traag internet op.

Welke kleur heeft het het tweede en derde lampje op de router. Zouden idealiter blauw moeten zijn. Rood is niet goed.

Is je TV via een netwerk kabel aan de klik en klaar router verbonden of via Wifi?

Bekijk origineel

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 4 februari 2025

Reboot/herstart je klik en klaar router eens. Meestal lost de traag internet op.

Welke kleur heeft het het tweede en derde lampje op de router. Zouden idealiter blauw moeten zijn. Rood is niet goed.

Is je TV via een netwerk kabel aan de klik en klaar router verbonden of via Wifi?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 4 februari 2025

Soms helpt het als de je klik en klaar router ergens anders plaatst. 

• is een Top Poster
  • 5 februari 2025
walter.v.l schreef:

Thx voor je reactie. Ik heb dit al geprobeerd, sterker nog elke 2 dagen wordt om 6 uur s ochtends de modem een minuutje uitgezet. Speedtest snelheid is prima, maar mijn zakelijke telefoongesprekken via de laptop, Teamsoverleggen en TV's vertonen na 3,5 dagen regelmatig buffer problemen (terwijl speedtest keurige snelheden laten zien). Kleur is blauw groen groen blauw. TV is bedraad aangesloten met K&K modem via mijn deco mesh M5 systeem.

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 5 februari 2025

Elke 24 uur wordt inderdaad de 5G verbinding gereset. Ik heb regelmatig (1x per week) dat mijn wifi via de klik en klaar router slecht wordt. Dat is dan duidelijk te zien op speedtest.

In jouw geval heeft het wellicht te maken met je router instellingen. Misschien je deco mesh er even tussenuit halen of daar het probleem ligt. Klik en klaar heeft geen bridge mode maar daar heb ik verder geen verstand van. Misschien ​@fvdberg ?

• is een Top Poster
  • 5 februari 2025
walter.v.l schreef:

Elke 24 uur wordt inderdaad de 5G verbinding gereset. Ik heb regelmatig (1x per week) dat mijn wifi via de klik en klaar router slecht wordt. Dat is dan duidelijk te zien op speedtest.

In jouw geval heeft het wellicht te maken met je router instellingen. Misschien je deco mesh er even tussenuit halen of daar het probleem ligt. Klik en klaar heeft geen bridge mode maar daar heb ik verder geen verstand van. Misschien ​@fvdberg ?

Da's een goeie: het internet signaal van de TV helemaal buiten de deco's om laten lopen… Ga ik uitproberen!

• is een Top Poster
  • 4 maart 2025
walter.v.l schreef:

Ow sorry ik zie dit nu pas.
Ik denk niet dat het veel uit maakt als je direct op het k&k modem werkt.
Het is wel altijd beter om achter de K&k je Deco in router/app mode te zetten en dan het IP adres van de Deco in de DMZ van het K&K modem te plaatsen.

De wifi van de k&k is niet zo best.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen