Skip to main content

geen track and trace klik en klaar

• 7 februari 2025
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik heb een week geleden klik en klaar besteld ivm een verhuizing, het modem zou morgen (08/02) bezorgd worden maar ik heb nogsteeds geen track and trace gekregen. Bestelnummer: 500267438

Uitgelichte reactie

7 februari 2025

Welkom op onze community! ​@Maier 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Ik snap goed dat je met smart zit te wachten op jouw Klik&Klaar modem! 

Echter kan ik de leveringsstatus zelf niet inzien. Zodra het pakket is verstuurd, ontvang je de track & trace code. Geen zorgen! Het abonnement gaat natuurlijk pas in als je het modem in huis hebt. Ik verwacht dat dit niet lang meer zal duren.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 7 februari 2025

Welkom op onze community! ​@Maier 

Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en een topic opent. Ik snap goed dat je met smart zit te wachten op jouw Klik&Klaar modem! 

Echter kan ik de leveringsstatus zelf niet inzien. Zodra het pakket is verstuurd, ontvang je de track & trace code. Geen zorgen! Het abonnement gaat natuurlijk pas in als je het modem in huis hebt. Ik verwacht dat dit niet lang meer zal duren.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen