Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

Ik heb vorige maand voor 2 klik& klaar abonnementen betaald omdat er iets mis was gegaan. De ene met klantvoordeel, de andere zonder. Uiteindelijk is de ene klik&klaar afgemeld en heb ik hiervoor een creditnota gekregen. Wat schetst mijn verbazing bij de afgelopen factuur: wederom geen klantvoordeel EN de creditnota niet verwerkt. Ik heb gebeld, werd een paar keer doorverbonden omdat diegene me niet kon helpen en uiteindelijk werd de verbinding verbroken. Vorige maand heb ik in totaal iets van 15 telefoontjes gepleegd om dit te regelen en nu is het weer dramatisch. Kan iemand me ajb helpen?

Hi ​@3sm3ralda83, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er 2 Klik & Klaar abonnementen op jouw naam staan, waarvan een inmiddels is opgezegd. Op het abonnement dat is opgezegd, zie ik ook netjes de creditnota terugkomen! Dit zal binnenkort uitbetaald worden en wordt dan op jouw rekening teruggestort. Wat het klantvoordeel betreft, ik zie dat het Klik & Klaar wel aangemeld staat maar dat de korting inderdaad niet terugkomt op de factuur. Is in de tussentijd Klantvoordeel toevallig even afgemeld geweest op het abonnement? In die gevallen kan het namelijk zijn dat door de tijdelijke afmelding Klantvoordeel helemaal niet terugkomt op de factuur, maar dat dit wel automatisch gecorrigeerd wordt met de volgende factuur. Ik wil daarom ook graag de volgende factuur afwachten om te kijken of dit het geval is. Mocht de korting hier ook niet op te zien zijn, trek dan gelijk aan de bel. Dan ga ik hier werk van maken! 


Hi ​@3sm3ralda83, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er 2 Klik & Klaar abonnementen op jouw naam staan, waarvan een inmiddels is opgezegd. Op het abonnement dat is opgezegd, zie ik ook netjes de creditnota terugkomen! Dit zal binnenkort uitbetaald worden en wordt dan op jouw rekening teruggestort. Wat het klantvoordeel betreft, ik zie dat het Klik & Klaar wel aangemeld staat maar dat de korting inderdaad niet terugkomt op de factuur. Is in de tussentijd Klantvoordeel toevallig even afgemeld geweest op het abonnement? In die gevallen kan het namelijk zijn dat door de tijdelijke afmelding Klantvoordeel helemaal niet terugkomt op de factuur, maar dat dit wel automatisch gecorrigeerd wordt met de volgende factuur. Ik wil daarom ook graag de volgende factuur afwachten om te kijken of dit het geval is. Mocht de korting hier ook niet op te zien zijn, trek dan gelijk aan de bel. Dan ga ik hier werk van maken! 

Goedenmiddag Nora,

 

Als het goed is zijn ze inmiddels allebei afgemeld. Inmiddels is de glasvezel aangesloten. Het klantvoordeel is nooit afgemeld maar vanaf het begin af aan een probleem geweest toen ik klik en klaar nam. Geen idee wat daar het probleem mee is. Ik kan em zelf ook niet aanpassen via de app, dan krijg ik als melding dat er teveel abonnementen actief zijn. De dame die ik destijds had gesproken zou dat uitzoeken en me terug bellen maar ook daarvan nooit meer iets gehoord. Waarom dan het geld terug storten en niet verrekenen met m'n facturen? Want dat stond wel in de mail over de creditnota...? En krijg ik dan het verschil van het klantvoordeel ook terug volgende maand? Het is inmiddels zo'n chaos dat ik er echt gek van word. En nu is de glasvezel geïnstalleerd en moet ik maar hopen dat daar ook de klantvoordeel goed gaat straks.


Hi ​@3sm3ralda83, begrijp ik het goed dat beide Klik & Klaar abonnementen stopgezet moeten worden? Ik zie namelijk dat 1 Klik & Klaar abonnement nog actief is. Aangezien het Glasvezelabonnement nu actief is, kan ik het Klik & Klaar per direct voor je opzeggen als dit nodig is. Ik zorg er dan ook voor dat je de gemiste korting weer terug gaat krijgen op de eindfactuur. 

Een verrekening van een creditnota vindt alleen plaats als er nog nieuwe facturen opgemaakt worden op datzelfde abonnement. Aangezien het Klik & Klaar abonnement nu opgezegd is waarop de credit is aangemaakt, worden er geen nieuwe facturen meer aangemaakt. Vandaar dat het bedrag dan echt op jouw rekening teruggestort wordt. 

Het Klantvoordeel op het Glasvezel abonnement staat helemaal goed, hier verwacht ik dus geen problemen mee! 


Hi ​@3sm3ralda83, begrijp ik het goed dat beide Klik & Klaar abonnementen stopgezet moeten worden? Ik zie namelijk dat 1 Klik & Klaar abonnement nog actief is. Aangezien het Glasvezelabonnement nu actief is, kan ik het Klik & Klaar per direct voor je opzeggen als dit nodig is. Ik zorg er dan ook voor dat je de gemiste korting weer terug gaat krijgen op de eindfactuur. 

Een verrekening van een creditnota vindt alleen plaats als er nog nieuwe facturen opgemaakt worden op datzelfde abonnement. Aangezien het Klik & Klaar abonnement nu opgezegd is waarop de credit is aangemaakt, worden er geen nieuwe facturen meer aangemaakt. Vandaar dat het bedrag dan echt op jouw rekening teruggestort wordt. 

Het Klantvoordeel op het Glasvezel abonnement staat helemaal goed, hier verwacht ik dus geen problemen mee! 

Hoi Nora,

 

Ja klopt! Wat raar want ik kreeg wel mail dat het beëindigd was! Ik moet alleen het kastje nog terug sturen maar ik heb nog geen geschikte doos gevonden om het in te doen... 


Hi ​@3sm3ralda83, begrijp ik het goed dat beide Klik & Klaar abonnementen stopgezet moeten worden? Ik zie namelijk dat 1 Klik & Klaar abonnement nog actief is. Aangezien het Glasvezelabonnement nu actief is, kan ik het Klik & Klaar per direct voor je opzeggen als dit nodig is. Ik zorg er dan ook voor dat je de gemiste korting weer terug gaat krijgen op de eindfactuur. 

Een verrekening van een creditnota vindt alleen plaats als er nog nieuwe facturen opgemaakt worden op datzelfde abonnement. Aangezien het Klik & Klaar abonnement nu opgezegd is waarop de credit is aangemaakt, worden er geen nieuwe facturen meer aangemaakt. Vandaar dat het bedrag dan echt op jouw rekening teruggestort wordt. 

Het Klantvoordeel op het Glasvezel abonnement staat helemaal goed, hier verwacht ik dus geen problemen mee! 

Goedenmiddag Nora,

 

Zijn ze nu beide beëindigd? Of moet ik zelf nog iets anders doen dan terug sturen? Of kan ik het klik&klaar kastje ook terug brengen naar de winkel?


Hey ​@3sm3ralda83, ik heb de 2e nu ook voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van! 

Het retourneren moet via PostNL, dit staat ook in de e-mail.


Reageer