Skip to main content

Gisteren onze Klik&Klaar ontvangen. Ik ben toen gestart met de installatie, netjes alle stappen doorlopen, maar geen internet. Ik kwam toen hier in de Community en zag dat er veel mensen zijn met hetzelfde probleem. Dus: wel verbinding met het systeem, maar geen internet. Het bovenste en onderste lampje zijn groen, het 5G lampje knippert blauw. Het koppelen van het abonnement aan het account (van mijn vriendin) lukte ook niet, zoals hier ook vaker lees.

Gisteravond al even gebeld met de klantenservice maar die konden ons niet verder helpen aangezien de afdeling Klik&Klaar niet meer bereikbaar was. Maar zoals ik lees lijkt het te gaan om een niet-geactiveerde simkaart. Is er inmiddels iets bekend over dit issue? En hoe wordt dit nu opgelost? Wat zijn voor mij de handigste stappen om te nemen? Is er een status zichtbaar van mijn sim?

Zelfde voor mij. Kan nummer niet koppelen aan mijn account. 


Inmiddels werkt het!


Nog wat bijzonders gedaan Lars? Bij mij werkt het nog steeds niet


Ben ook erg benieuwd. Kamp met hetzelfde probleem, inmiddels ook al 4 dagen...


Reageer