Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.
Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.
Beste antwoord door Gerard1740
Savael schreef:
Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.
Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.
Hoi,
Je bent niet de eerste met dit probleem.
Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.
Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.
Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.
Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.
Hoi,
Je bent niet de eerste met dit probleem.
Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.
Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.
Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.
Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.
Hoi,
Je bent niet de eerste met dit probleem.
Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.
Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.
Sterkte!
so i dont need to pay for a sim card or something like that? i got the sim card with the router (klik en klaar) and the app says " no connection to sim card" when i click the "insert sim card" button it says "no connection to sim card . your network is offline, insert a sim card with an active data plan".
Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.
Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.
Hoi,
Je bent niet de eerste met dit probleem.
Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.
Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.
Sterkte!
so i dont need to pay for a sim card or something like that? i got the sim card with the router (klik en klaar) and the app says " no connection to sim card" when i click the "insert sim card" button it says "no connection to sim card . your network is offline, insert a sim card with an active data plan".
what do i do
Login on the modem http://192.168.1.1 and check if sim care is available (beschikbaar) . Of so then the card is waiting for activation… wait a few days .
Ik heb ondertussen een keer of 10 contact gehad met de klantenservice en iedere keer krijg ik een ander antwoord. Het slaat werkelijk nergens op. Ik ga die troep terugsturen.
@Savael Sorry dat je nog niet bent geholpen aan een oplossing. Ik kijk graag met je mee!
Ik zie dat je een Klik&Klaar abonnement hebt en dat deze is geactiveerd. Werkt jouw internet helemaal niet of heb je geen stabiele verbinding?
Daarnaast ben ik benieuwd of je de simkaart eerst in de sim tray en vervolgens in het modem hebt gestoken. Mocht je dit rechtstreeks hebben gedaan, wil je dit dan eens proberen met de sim tray?
Indien je geen stabiele verbinding hebt, adviseer ik je om het modem te verplaatsen naar het raam. Je kunt op onze dekkingskaart precies zien wat voor jou de beste plek is: Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido.
De router en sim zijn sinds 10-01 goed geïnstalleerd. Vanaf de start is er geen verbinding, de sim is niet geactiveerd. Niemand heeft kunnen helpen. Tot zover online binnen 15 minuten. Gisteren heb ik de boel opgezegd. Ik ga de troep terug sturen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.