Skip to main content
Beantwoord

Geen internet klik & klaar

  • 11 januari 2025
  • 6 reacties
  • 323 Bekeken

Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.

Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.

Beste antwoord door Gerard1740

Savael schreef:

Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.

Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.

Hoi,

Je bent niet de eerste met dit probleem.

Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.

Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.

Sterkte!

Bekijk origineel

6 reacties

  • is een King Poster
  • 49 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2025
Savael schreef:

Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.

Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.

Hoi,

Je bent niet de eerste met dit probleem.

Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.

Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.

Sterkte!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 januari 2025
Gerard1740 schreef:
Savael schreef:

Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.

Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.

Hoi,

Je bent niet de eerste met dit probleem.

Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.

Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.

Sterkte!

so i dont need to pay for a sim card or something like that? i got the sim card with the router (klik en klaar) and the app says " no connection to sim card" when i click the "insert sim card" button it says "no connection to sim card . your network is offline, insert a sim card with an active data plan".

what do i do


  • is een King Poster
  • 49 reacties
  • 13 januari 2025
user016491730 schreef:
Gerard1740 schreef:
Savael schreef:

Helaas heb ik geen internet op het klik en klaar abonnement. Ook gaat er veel moeite zitten in het naar boven halen waar dit nou aan ligt. Niemand weet een duidelijk antwoord te kunnen geven. Er wordt steeds maar verzocht geduld te hebben. De 15 minuten op de website die wordt gepretendeerd is op deze manier een behoorlijk misleiding.

Alle stapjes zijn netjes gevolgd. Het tweede lampje blijft maar rood aangeven en het derde lampje knippert blauw. De simkaart zit netjes in de tray. De simkaart lijkt niet geactiveerd en ik kan het abonnement ook niet toevoegen in mijn online omgeving. Zo zonde dat niets het doet.

Hoi,

Je bent niet de eerste met dit probleem.

Waarschijnlijk is je simkaart nog niet geactiveerd.

Dat kan nog wel een dag of 2 maar soms ook langer duren. Bij ons duurde het 5 dagen.

Sterkte!

so i dont need to pay for a sim card or something like that? i got the sim card with the router (klik en klaar) and the app says " no connection to sim card" when i click the "insert sim card" button it says "no connection to sim card . your network is offline, insert a sim card with an active data plan".

what do i do

Login on the modem http://192.168.1.1 and check if sim care is available (beschikbaar) . Of so then the card is waiting for activation… wait a few days .

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 17 januari 2025

Ik heb ondertussen een keer of 10 contact gehad met de klantenservice en iedere keer krijg ik een ander antwoord. Het slaat werkelijk nergens op. Ik ga die troep terugsturen. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 19 januari 2025

@Savael Sorry dat je nog niet bent geholpen aan een oplossing. Ik kijk graag met je mee! 

Ik zie dat je een Klik&Klaar abonnement hebt en dat deze is geactiveerd. Werkt jouw internet helemaal niet of heb je geen stabiele verbinding?

Daarnaast ben ik benieuwd of je de simkaart eerst in de sim tray en vervolgens in het modem hebt gestoken. Mocht je dit rechtstreeks hebben gedaan, wil je dit dan eens proberen met de sim tray?

Indien je geen stabiele verbinding hebt, adviseer ik je om het modem te verplaatsen naar het raam. Je kunt op onze dekkingskaart precies zien wat voor jou de beste plek is: Bekijk de landelijke dekking van ons netwerk | Odido

Laat je mij weten of het is gelukt?

 


  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 19 januari 2025

@Teresa van Odido.

De router en sim zijn sinds 10-01 goed geïnstalleerd. Vanaf de start is er geen verbinding, de sim is niet geactiveerd. Niemand heeft kunnen helpen. Tot zover online binnen 15 minuten. Gisteren heb ik de boel opgezegd. Ik ga de troep terug sturen. 

Bedankt voor deze hulp.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen