Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een klik en klaar besteld. Na een paar dagen heb ik het apparaat teruggestuurd omdat het niet werkte (voor 14 dagen). Vandaag heb ik een factuur van 25 euro ontvangen. Hoe krijg ik de terugbetaling? Dank u wel

De factuur zal gewoon betaald worden. Na volgende maandfacruur zal een creditfactuur zijn en wordt het bedrag teruggestort.

Beste Moderator, 

Ik heb een factuur ontvangen van de klik&klaar aanbieding. Deze heb ik echter terug gestuurd binnen een week. Hoe krijg ik de factuur vergoed? 

Met vriendelijke groet, Pieternel 

De volgende factuur zal een creditfactuur zijn.

Dank je wel Eric voor je snelle reactie

Beste Moderator, 

Na het tijdig opzeggen van mijn Klik en klaar abonnement werd mij verteld dat ik de reeds betaalde factuur verrekend  zou worden met mijn volgende factuur. Zie bovenstaand bericht.

Jammer genoeg ontving ik vandaag een rekening  van 43 euro.

Er gaat hier duidelijk iets mis.

Graag hoor ik van u,

Hartelijke groet, 

Pieternel 

Hi ​@Pieternel nbt, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat het Klik & Klaar abonnement netjes is opgezegd en hier ook geen nieuwe factuur voor aangemaakt is. De factuur die je hebt ontvangen zal dus van een ander abonnement vandaan komen. In de e-mail die je hebt ontvangen kan je de factuur direct bekijken, hier kan je zien van welk abonnement deze factuur vandaan komt. Mocht er alleen een bedrag van je rekening zijn afgeschreven, dan kan je in de details van de afschrijving een factuurnummer of klantnummer vinden. Als je deze aan me door wil geven, kan ik voor je nakijken waar deze factuur bij hoort! 

Dank je wel Nora voor je snelle reactie. Het factuur nummer is: 901565474742

Ik hoop dat dit voldoende is. Groet Pieternel 

Hey ​@Pieternel nbt, dit is inderdaad de enige factuur van Klik&Klaar maar die is geen € 43 maar € 20. Hoe kom je bij die € 43? 

Jullie zijn mijn gegevens de hele tijd kwijt omdat het een t mobile abonnement is tablet go waar ik voor onbeperkt 43 euro  betaal.  Als jullie zeggen het wordt van de volgende factuur afgehaald ga ik ervanuit dat het van dat abonnement wordt afgehaald. Ik wil het klantnummer hier liever niet posten.

Hartelijk groet Pieternel 

Kan je dat klantnummer in je profiel zetten bij; Info voor moderator ​@Pieternel nbt

Ha Tommie, dank je wel, ik heb het profiel aangepast met het klantnummer voor de moderator.

Groet Pieternel 

@Pieternel nbt Hoi Pieternel, bedankt voor het invullen van je 097-nummer. De factuur is inderdaad je normale factuur van je Tablet Go abonnement. Deze staat volledig los van Klik&Klaar. Wat ​@eric zegt klopt, je zal een credit krijgen op je Klik&Klaar factuur / het bedrag zal worden teruggestort als je abonnement is geannuleerd. De facturen van je Tablet blijven hetzelfde. Houd het de komende maand in de gaten en dan moet het helemaal goedkomen met het bedrag van Klik&Klaar! 😄

Jeetje wat fijn en antwoord op zondag.

Dank je wel Marciano. Dat klinkt goed. 

Groetjes Pieternel 

Geen dank, ​@Pieternel nbt en ik hoop dat je een fijne zondag hebt gehad. Voor nu wens ik je ook een hele fijne (maan)dag! 😄

Beste operator, ik probeer sinds eind oktober restitutie te krijgen. Het klik en klaar abonnement bleek niet mogelijk in het buitengebied en ik heb het tijdig opgezegd. Het is nu eind december en ik wacht nog steeds op het retour van 20 euro. Graag hoop ik dat voor Nieuwjaar kan ontvangen. Vriendelijke groet, Pieternel 

Hi ​@Pieternel nbt, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat nu de eindfactuur is opgemaakt voor het Klik & Klaar abonnement. Op dit moment staat er een tegoedbedrag bij ons open van € 15,48. Dit komt omdat je nog wel betaalt voor de dagen waarin je gebruik hebt kunnen maken van het abonnement. In jouw geval is dit voor de periode van 23 oktober tot en met 29 oktober. Ik zie dat we het verzoek tot uitbetalen aan de bank hebben gedaan op 6 december. Normaal gesproken zou het bedrag uiterlijk vandaag op je rekening moeten staan. Ik ga daarom direct een verzoek doen tot een handmatige uitbetaling, zodat het bedrag zo snel mogelijk op jouw bankrekening terecht komt! 

Beste Nora,

Dank je wel voor je reactie. Ik hoop dat het nu in orde komt.

Ik ben blij met jouw hulp.

Voor wat betreft het bedrag, Ik vind het bijzonder dat odidio de aanname doet dat ik een aantal dagen gebruik heb gemaakt van het k&k systeem als ik aangeef dat het geen bereik heeft in het buitengebied. Immers geen 5G. Bovendien zitten er tenminste  drie reisdagen in omdat het pakket is terug gestuurd.

Ik vrees dat je dat niet kan aanpassen.

Met vriendelijke groet, 

Pieternel

Reageer