Skip to main content

factuur december 2024

• 24 december 2024
  • 11 reacties
  • 114 Bekeken

Goedemiddag. Zo net heb ik mijn factuur voor december ontvangen (Odido klik en klaar). Hier lijkt iets mis te gaan. In plaats van 5 euro klantvoordeel moet ik opeens 4.16 euro bijbetalen. Kunt u dit corrigeren?

vriendelijke groet, Jeroen

Uitgelichte reactie

26 december 2024

Hi ​@Jeroen004, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat door een wijziging het Klantvoordeel even uit heeft gestaan. Dit is hierna wel gelijk weer aangezet, maar de facturering heeft dit automatisch meegenomen, waardoor er geen Klantvoordeel berekend is op deze factuur. Je hoeft je geen zorgen te maken: dit wordt vanzelf weer hersteld met de volgende factuur, waarbij je de gemiste korting weer terug krijgt! Ik wil je dan ook vragen om de volgende factuur goed in de gaten te houden. 

11 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8719 reacties
  • 24 december 2024

Kan het zijn dat je nog geen 2e actief product hebt? Dan is klantvoordeel nog niet van toepassing. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 december 2024

Nee dat is niet aan de orde. Ik heb al jaren klantvoordeel. Op de vorige 2 facturen ging het wel goed. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 25 december 2024

Hoi ​@Jeroen004, ik wil het super graag nakijken! Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 december 2024

Hi Ishana,

ik heb de gegevens in mijn profiel aangevuld. Dankjewel voor het nakijken.

Groet,

Jeroen

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 26 december 2024

Hi ​@Jeroen004, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat door een wijziging het Klantvoordeel even uit heeft gestaan. Dit is hierna wel gelijk weer aangezet, maar de facturering heeft dit automatisch meegenomen, waardoor er geen Klantvoordeel berekend is op deze factuur. Je hoeft je geen zorgen te maken: dit wordt vanzelf weer hersteld met de volgende factuur, waarbij je de gemiste korting weer terug krijgt! Ik wil je dan ook vragen om de volgende factuur goed in de gaten te houden. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 december 2024

Hi Nora,

Dankjewel voor het nakijken. Ik wacht de volgende factuur af (die zou dan ongeveer 11 euro moeten zijn). 
fijne kerstdagen.

groet,

Jeroen

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 januari 2025

Hi, zo net heb ik mijn factuur voor januari ontvangen. Er heeft geen correctie plaatsgevonden en ik heb geen klantvoordeel gekregen. Volgens de app ben ik wel aangemeld voor klantvoordeel. Willen jullie hier nog eens naar kijken? Dank alvast

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 25 januari 2025

Hoi ​@Jeroen004, ik wil het graag voor je nakijken! Ik kom alleen uit op een inactief DSL-abonnement waar geen nieuwe rekeningen voor zijn aangemaakt. Kloppen je gegevens in je profiel? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 januari 2025

Hi Ishana, wat bedoel je precies met profielgegevens? Mijn DSL-abonnement is inderdaad inactief. Die heb ik in oktober 2024 vervangen voor Klik & Klaar. Op de eerste facturen ging klantvoordeel goed. Nu is het opeens verdwenen, terwijl in de Odido app staat dat ik ben aangemeld voor klantvoordeel. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 26 januari 2025

Hi ​@Jeroen004, ik ben met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de Klantvoordeel korting niet is meegenomen op de factuur, terwijl de korting wel goed aan staat. Ik ga dit direct voor je doorzetten naar onze technische afdeling, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en het kunnen oplossen. Zodra je Klantvoordeel korting weer helemaal goed berekend wordt, gaan we er uiteraard voor zorgen dat je de gemiste korting weer terug krijgt! De verwerkingstijd voor het onderzoek is 14 dagen en zodra het onderzoek is afgerond wordt er contact met je opgenomen om je hiervan op de hoogte te houden! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 januari 2025

Hi Nora,

Dankjewel voor je reactie. Ik wacht het af.

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen