Skip to main content

Extra wifipunt stopzetten

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Hoi,

Ik heb klik&klaar met een extra wifipunt er bij (eerste maand gratis). Ik merk dat ik voldoende heb aan de router alleen, en het extra wifipunt niet nodig heb.

Ik zou dit extra wifipunt dan ook graag stop willen zetten en retour sturen. Kunnen jullie dit voor mij regelen? Telefonisch lukte dit niet en kreeg ik het advies om de gehele bestelling stop te zetten en terug te sturen, dat wil ik niet. 

Verder vroeg ik mij nog af of er nog een update aan zit te komen voor de enorme snelheidsverschillen met klik&klaar, zoals vaak beschreven op dit forum. Telefonisch werd mij hiervoor getipt om een nieuwe simkaart op te halen in de winkel. Echter konden ze dit in de winkel niet regelen en was de enige optie om de gehele bestelling terug te sturen. 

Is hier al een mogelijkheid voor? 

Uitgelichte reactie

10 januari 2025

Een nieuwe simkaart is niet een oplossing voor wisselende snelheden via klik en klaar.  Dat heeft gewoon te maken met drukte op het netwerk.  Ik vermoed ook dat jij geen 5G ontvangst hebt op die plek? (Geen blauw lampje). 

11 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 januari 2025

😄

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8707 reacties
  • 10 januari 2025

Een nieuwe simkaart is niet een oplossing voor wisselende snelheden via klik en klaar.  Dat heeft gewoon te maken met drukte op het netwerk.  Ik vermoed ook dat jij geen 5G ontvangst hebt op die plek? (Geen blauw lampje). 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 januari 2025
eric schreef:

Dat leek mij ook al niet de oplossing inderdaad, maar dit was het advies van de technische helpdesk na veel doorverbinden/wachten aan de telefoon. Ik heb wel een blauw lampje en dus 5g en haal gemiddeld ook wel tot 800mbts binnen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 januari 2025

Iemand van Odido reactie? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 13 januari 2025

Hey ​@Kjhsks, kan je eens controleren met welke band je verbonden bent als je de lagere snelheden ontvangt en welke firmware op het modem staat? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Kjhsks, kan je eens controleren met welke band je verbonden bent als je de lagere snelheden ontvangt en welke firmware op het modem staat? 

Hoi Tommy,

Zojuist was het internet weer erg traag (speedtest 9mbts) en zat op kanaal 11. We herstarten de modem inmiddels 2/3 keer per dag. Ik heb handmatig wat andere kanalen geprobeerd en dit maakte niet veel uit. Na reset van de modem is de snelheid altijd weer volop, maar tijdelijk. 

Firmare router is V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4124 reacties
  • 25 februari 2025

@Kjhsks Super bedankt voor je duidelijke terugkoppeling. Ik kan mij voorstellen dat je graag heel de dag van een stabiele verbinding. Op dit moment is Tommie niet aanwezig, maar ik heb dit topic bij hem onder de aandacht gebracht, zodat hij bij terugkomst nog eens een kijkje kan nemen. 

Wel wil ik je alvast meegeven dat dit waarschijnlijk aan een firmware issue ligt. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig om dit op te lossen, zodat dit euvel verdwijnt in de nieuwe firmware. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 februari 2025
Teresa van Odido schreef:

@Kjhsks Super bedankt voor je duidelijke terugkoppeling. Ik kan mij voorstellen dat je graag heel de dag van een stabiele verbinding. Op dit moment is Tommie niet aanwezig, maar ik heb dit topic bij hem onder de aandacht gebracht, zodat hij bij terugkomst nog eens een kijkje kan nemen. 

Wel wil ik je alvast meegeven dat dit waarschijnlijk aan een firmware issue ligt. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig om dit op te lossen, zodat dit euvel verdwijnt in de nieuwe firmware. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Bedankt voor je reactie! Wanneer verwachten jullie de nieuwe firmware uit te rollen?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 1 maart 2025

Hoi ​@Kjhsks, op dit moment is dat nog niet bekend. Zodra dit wel het geval is, zullen we je op de hoogte brengen. Voor nu wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi, is er al nieuws over de uitrol van nieuwe firmware? 

En wat voor fixes/updates kunnen we verwachten?

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • 28 maart 2025

@Kjhsks Heb je nog steeds zoveel uitval? Ik heb het ca enkele keren per maand, zeker niet meerdere keren per dag. Zie ook mijn topic 

Let op dat elke 24 uur na de laatste herstart het modem de 5G verbinding reset, dan heb je dus even geen internet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen