Beste Odido Community / Moderator,
Ik zit met een probleem rondom een dubbele facturatie voor Klik&Klaar Internet en hoop dat een moderator mij kan helpen om dit recht te zetten.
In het verleden heb ik twee bestellingen geplaatst omdat de eerste zending destijds niet kon worden aangenomen/opgehaald. Hierdoor zijn er mogelijk twee accounts/bestellingen aangemaakt via mijn e-mailadressen:
- ***@gmail.com
- ***@gmail.com
Ik heb echter maar één modem thuis ontvangen en actief in gebruik. Desondanks zie ik dat er maandelijks abonnementskosten worden afgeschreven voor twee Klik&Klaar abonnementen. Omdat de bestellingen elkaar destijds hebben gekruist, weet ik niet precies welk contract nu gekoppeld is aan het werkende modem en welke van de twee eigenlijk geannuleerd had moeten worden.
Om te voorkomen dat de verkeerde verbinding wordt stopgezet, vermeld ik hierbij de gegevens van het modem dat ik daadwerkelijk thuis heb staan:
- Model: Zyxel NR5307
- Serienummer (S/N): S250Y12005660
- IMEI: ***
Zou een moderator in het systeem kunnen nagaan welk abonnement bij dit fysieke modem hoort, en:
1. Het andere (inactieve/ongebruikte) abonnement per direct beëindigen?
2. Kijken naar een correctie/vergoeding voor de maanden waarin er onterecht dubbel is geïncasseerd?
Mijn overige klantgegevens staan ingevuld in mijn community-profiel.
Alvast hartelijk dank voor het uitzoeken!
Met vriendelijke groet,
Daniel
[Persoonlijke gegevens verborgen door moderator. En ongepaste gebruikersnaam aangepast]