Skip to main content
Beantwoord

Dubbele facturatie Klik&Klaar Internet – één abonnement nooit geleverd

• October 5, 2026
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

ishowb
  • heeft eerste post geplaatst

Beste Odido Community / Moderator,

Ik zit met een probleem rondom een dubbele facturatie voor Klik&Klaar Internet en hoop dat een moderator mij kan helpen om dit recht te zetten.

In het verleden heb ik twee bestellingen geplaatst omdat de eerste zending destijds niet kon worden aangenomen/opgehaald. Hierdoor zijn er mogelijk twee accounts/bestellingen aangemaakt via mijn e-mailadressen:
- ***@gmail.com
- ***@gmail.com

Ik heb echter maar één modem thuis ontvangen en actief in gebruik. Desondanks zie ik dat er maandelijks abonnementskosten worden afgeschreven voor twee Klik&Klaar abonnementen. Omdat de bestellingen elkaar destijds hebben gekruist, weet ik niet precies welk contract nu gekoppeld is aan het werkende modem en welke van de twee eigenlijk geannuleerd had moeten worden.

Om te voorkomen dat de verkeerde verbinding wordt stopgezet, vermeld ik hierbij de gegevens van het modem dat ik daadwerkelijk thuis heb staan:
- Model: Zyxel NR5307
- Serienummer (S/N): S250Y12005660
- IMEI: ***

Zou een moderator in het systeem kunnen nagaan welk abonnement bij dit fysieke modem hoort, en:
1. Het andere (inactieve/ongebruikte) abonnement per direct beëindigen?
2. Kijken naar een correctie/vergoeding voor de maanden waarin er onterecht dubbel is geïncasseerd?

Mijn overige klantgegevens staan ingevuld in mijn community-profiel.

Alvast hartelijk dank voor het uitzoeken!

Met vriendelijke groet,
Daniel

[Persoonlijke gegevens verborgen door moderator. En ongepaste gebruikersnaam aangepast]

Beste antwoord door ishowb

Goedemorgen ​@ishowb, super, dankjewel voor het opsturen van alle informatie. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zag inderdaad dat er 2 Klik&Klaar-abonnementen op jouw adres bekend stonden. Ik heb het abonnement dat je niet gebruikt uit ons systeem gehaald en hier krijg je ook een e-mail ter bevestiging van.

Ik ben ook met je mee gaan kijken naar je facturen. Ik zie dat je deze abonnementen al langere tijd hebt. Wij kunnen niet de gehele periode vergoeden, omdat ik zie dat je hierover niet eerder contact met ons hebt opgenomen. Wel heb ik hiervan 3 maanden vergoed om je hierin alsnog tegemoet te komen. Ik heb je hier natuurlijk ook een e-mail over gestuurd, zodat je dit ter bevestiging hebt!

Laat je mij weten of je hier vragen over hebt?

Hoi Manouk,

Super, heel erg bedankt voor de snelle hulp en de vergoeding! Fijn dat het zo netjes is opgelost.

Met vriendelijke groet, Daniel

6 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Mobiel & Internet + TV
  • October 6, 2026

Hoi en ja natuurlijk gaan we dit voor je oplossen. 1 abonnement is natuurlijk meer dan genoeg. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet! 

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@ishowb, superbedankt voor jouw gegevens. Ik heb je nog wel een e-mail gestuurd met daarin een code. Kan je deze code nog met ons delen in dit topic? Dan kan ik of één van mijn collega's je zo snel mogelijk verder helpen!

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Goedemorgen ​@ishowb, super, dankjewel voor het opsturen van alle informatie. Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zag inderdaad dat er 2 Klik&Klaar-abonnementen op jouw adres bekend stonden. Ik heb het abonnement dat je niet gebruikt uit ons systeem gehaald en hier krijg je ook een e-mail ter bevestiging van.

Ik ben ook met je mee gaan kijken naar je facturen. Ik zie dat je deze abonnementen al langere tijd hebt. Wij kunnen niet de gehele periode vergoeden, omdat ik zie dat je hierover niet eerder contact met ons hebt opgenomen. Wel heb ik hiervan 3 maanden vergoed om je hierin alsnog tegemoet te komen. Ik heb je hier natuurlijk ook een e-mail over gestuurd, zodat je dit ter bevestiging hebt!

ishowb
  • Auteur
  • Antwoord
  • October 8, 2026

Hoi Manouk,

Super, heel erg bedankt voor de snelle hulp en de vergoeding! Fijn dat het zo netjes is opgelost.

Met vriendelijke groet, Daniel

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Daniel, heel graag gedaan namens Manouk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!

datadruiper
  • October 9, 2026

​@Demy van Odido  en ​@Manouk van Odido ​@Marciano van Odido is zijn avatar niet tegen de regels? Hij heeft een avatar van de christchurch shooter. huisregels zeggen Gebruik geen aanstootgevende of choquerende gebruikersnaam, avatar of profielafbeelding.