Skip to main content
Beantwoord

Boete terugsturen apparatuur nog niet uit het systeem.

• 6 januari 2025
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb begin december contact opgenomen over de boete voor de apparatuur die wel retour was gekomen maar niet goed in het systeem was verwerkt. Hier bleef ik herinneringen over krijgen. Op het forum hier is dat begin december vlug opgepakt door ​@Tommie van Odido. Ik zou toen uitstel van betaling krijgen voor een periode van een maand als ik het mij goed herinner, waarbinnen het magazijn dan alsnog de kans kreeg de apparatuur te verwerken en daarmee zou het probleem opgelost moeten zijn. Helaas kreeg ik vandaag weer een nieuwe herinnering met de vraag de betreffende 165 Euro over te maken. Vandaar dat ik even opnieuw contact opneem hierover.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@janruuds, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat Tommie destijds een credit voor je heeft aangemaakt zodat dit met elkaar verrekend kon worden. Nu zie ik dat de verwerking van de verrekening langer duurt dan normaal, waardoor je hier weer bericht van hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Inmiddels is de datum waarop de vergoeding helemaal verwerkt wordt bekend en heb ik een uitstel van betaling voor je aangemaakt tot deze datum. Zo krijg je hier geen bericht meer van en zal het bedrag alsnog verrekend worden! 

Bekijk origineel

2 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2025

Hi ​@janruuds, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat Tommie destijds een credit voor je heeft aangemaakt zodat dit met elkaar verrekend kon worden. Nu zie ik dat de verwerking van de verrekening langer duurt dan normaal, waardoor je hier weer bericht van hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Inmiddels is de datum waarop de vergoeding helemaal verwerkt wordt bekend en heb ik een uitstel van betaling voor je aangemaakt tot deze datum. Zo krijg je hier geen bericht meer van en zal het bedrag alsnog verrekend worden! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 8 januari 2025
Nora van Odido schreef:

Hallo Nora, dat is goed om te horen :). Bedankt voor de hulp! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen