Skip to main content
Beantwoord

Blauwe wereldbol Zyxel NR5307

• 25 december 2024
  • 4 reacties
  • 263 Bekeken

L.S.

Ik heb sinds een dag Kik&Klaar. Op het modem is van alle lampjes alleen het tweede lampje met de wereldbol blauw. De overige lampen zijn groen. Waarom is het lampje van de wereldbol blauw?

Fijne feestdagen 🙂

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Giaguaro, dit is juist een heel goed teken! Dit betekent namelijk dat jouw modem verbinding maakt via het 5G netwerk. Er is dus helemaal niks aan de hand. Ik wil jou ook hele fijne feestdagen wensen! 😄🎄

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 26 december 2024

Hi ​@Giaguaro, dit is juist een heel goed teken! Dit betekent namelijk dat jouw modem verbinding maakt via het 5G netwerk. Er is dus helemaal niks aan de hand. Ik wil jou ook hele fijne feestdagen wensen! 😄🎄

• is een King Poster
  • 59 reacties
  • 28 december 2024

Bij mij zijn de bovenste en onderste lampjes groen en de middelste 2 (5g en WiFi) blauw, het werkt prima

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 30 december 2024
JakoVerstraate schreef:

Bij mij zijn de bovenste en onderste lampjes groen en de middelste 2 (5g en WiFi) blauw, het werkt prima

Dan heb jij geluk. Want volgens de handleiding van de NR5307 router houdt dat in dat jij optimaal gebruik kunt maken van jouw 5G verbinding:

• is een King Poster
  • 59 reacties
  • 30 december 2024

Dat klopt inderdaad: Sinds ik het gisterochtend aangesloten heb, heb ik perfecte 5G-ontvangst (meestal rond de 800 mbps), soms wat minder (rond de 500).

WiFi is fantásties: in het hele huis prima ontvangst, zelfs achterin de tuin (met de achterdeur dicht) nog zo’n 100 Mbps (slechts kort getest wegens de koude ;-) 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen