Skip to main content

Beste Odido,

Ik heb het Klik&Klaar abonnement binnen de bedenktijd opgezegd en hiervan ook een bevestiging gehad via email.

En toch ontvang ik nog steeds betalingsherinneringen ????
We hebben meerdere keren telefonisch contact gehad, zelfs naar de winkel geweest, echter zonder resultaat.
We kregen een email-adres van uw helpdesk medewerker. Daarop kregen we het antwoord: We nemen uw email niet in behandeling !!!

WAT NU.

Wellicht dan via deze manier?

Alvast dank,

  1. Driessen


 

Dit abonnement wordt vooruit gefactureerd.  Die factuur dient ook betaald te worden. Na opzeggen volgt de komende factuur periode een creditfactuur en wordt geld teruggestort. 


@Pammieku Je moet hoe dan ook de gebruik kosten betalen, b.v. als je na 13 dagen opzeg, moet je voor 13 dagen betalen (13*25/30=10,8€). Dus het is verstandig dat Odido jouw vooraf vraag de volle maand te betalen en achteraf het teveel bedrag terug storten.


Reageer