Skip to main content

apart kanaal Klik & Klaar opzeggen?

• 4 januari 2025
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Het valt mij op dat (meer dan) de helft van de onderwerpen (topics) binnen dit kanaal gaat over opzeggen.

Het lijkt mij handig om een apart kanaal opzeggingen te maken, zodat dit kanaal vrij blijft voor vragen en discussies over de werking van Klik & Klaar zonder de ‘vervuiling’ van de opzeggingen...

@Odido goed ideee?

Uitgelichte reactie

4 januari 2025

Daar is gewoon een formulier voor. Check hier.

9 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8707 reacties
  • 4 januari 2025

• Auteur
  • is een King Poster
  • 57 reacties
  • 4 januari 2025

Wellicht moet je dat tegen al die mensen zeggen die hier een nieuw onderwerp/topic over maken in K&K… 😉

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 4 januari 2025
eric schreef:

Wat niet werkt binnen 14 dagen proeftijd wet koop op afstand. En klantenservice weet niet hoe ze het moeten doen binnen 14 dagen. Slordig. Zie mijn topic

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • 5 januari 2025
JakoVerstraate schreef:

Het valt mij op dat (meer dan) de helft van de onderwerpen (topics) binnen dit kanaal gaat over opzeggen.

Het lijkt mij handig om een apart kanaal opzeggingen te maken, zodat dit kanaal vrij blijft voor vragen en discussies over de werking van Klik & Klaar zonder de ‘vervuiling’ van de opzeggingen...

@Odido goed ideee?

Lijkt me inderdaad een goed plan om de vervuiling van het het klik en klaar forum te voorkomen. Nog beter zou zijn dat Odido het opzeggen binnen 15 dagen beter regelt zodat mensen niet via een forum hoeven op te zeggen….

• is een King Poster
  • 42 reacties
  • 5 januari 2025
walter.v.l schreef:
JakoVerstraate schreef:

@Odido goed ideee?

Lijkt me inderdaad een goed plan om de vervuiling van het het klik en klaar forum te voorkomen. Nog beter zou zijn dat Odido het opzeggen binnen 15 dagen beter regelt zodat mensen niet via een forum hoeven op te zeggen….

Klopt. De klantenservice weet gewoon niet hoe ze dit bij mij moesten doen. 

Daarom wend ik me tot hier

• 159 reacties
  • 20 februari 2025

En een maand later zijn er nog steeds veel topics over problemen bij het opzeggen van Klik&Klaar.

@odido Kan er toch niet een apart kanaal voor worden ingericht op het forum? Dit vervuilt het forum enorm. Of zorg er voor dat het opzeggen foutloos gaat….

• Auteur
  • is een King Poster
  • 57 reacties
  • 21 februari 2025

Dank voor de medestand ​@walter.v.l !

Nu alleen nog mensen als ​@eric en anderen van Odido zelf zien te overtuigen...

• 143 reacties
  • 21 februari 2025

@JakoVerstraate Waarom moet een aparte kanaal geopend worden als een subforum al bestaat?

Bestellingen en levering

Odido kan niet voor iedere onkundige gebruiker een aparte kanaal openen.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 57 reacties
  • 21 februari 2025

@ccnl in dat geval is het handig om alle klachten/vragen over levering en opzegging uit het Klik & Klaar forum (automatisch) te verplaatsen naar Bestellingen en levering of bovenaan dit kanaal duidelijk te vermelden dat mensen daarheen moeten...

• 159 reacties
  • 21 februari 2025
ccnl schreef:

@JakoVerstraate Waarom moet een aparte kanaal geopend worden als een subforum al bestaat?

Bestellingen en levering

Odido kan niet voor iedere onkundige gebruiker een aparte kanaal openen.

Dat kanaal valt onder forum MOBIEL, niet onder Internet en TV waar Klik&Klaar onder valt. Dus mensen verwachten dat niet daar.

https://community.odido.nl/mobiel-550

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen