Skip to main content

Ik wil graag mijn klik & klaar abonnement annuleren vanaf 6-12-2024, na ongeveer een week gebruik. Ik heb net mijn volledige bundel geleegd met het in de wacht hangen bij de service telefoon (en de link naar het retourformulier werkt niet; Error: useAuthSession must be wrapped in a <AuthProvider />), dus vandaar dat ik het graag hier geregeld zie worden. Ik heb het nu een weekje geprobeerd en de uploadsnelheden zijn zo slecht hier dat er niet mee te werken valt. 

Hiermee wil ik ook graag meteen het abonnement dat ik gereed had staan voor glasvezel voor begin 2025 annuleren. Klik & klaar moest een overbrugger zijn, maar omdat het dus gewoon niet werkt voor ons zijn we genoodzaakt terug te gaan naar Ziggo. 

Graag hoor ik het dat iemand me hier mee kan helpen. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thomas

Welkom op onze community! ​@Thomas_td 

Allereerst mijn excuses voor het lange wachten. Ik help je graag gelijk verder! 

Ik ben meteen gaan kijken. Echter kan ik op basis van jouw postcode/huisnummer alleen een Internet + TV abonnement vinden, geen Klik&Klaar Internet abonnement. 

Wil je mij het 097-nummer doorgeven, deze staat op het kaartje dat is geleverd bij de simkaart of in jouw Mijn Odido omgeving op de factuur. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik meteen opnieuw met je mee!

Reageer